WP.pl z mniejszą przewagą nad Onetem, Gazeta.pl dogoniła Interię w zasięgu (strony główne)

Strona główna Onetu po sporym wzroście odwiedzalności w skali miesiąca zbliżyła się do liderującej konkurentki z WP.pl. Gazeta.pl zyskała 11 proc. użytkowników na stronie głównej i dogoniła pod tym względem Interię, natomiast spory spadek zanotowało o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według badania Gemius/PBI opracowanego przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. stronę główną WP.pl odwiedziło 11,26 mln użytkowników, co dało 40,16 proc. zasięgu. Wykonali tam 567,3 mln odsłon, a każdy spędził średnio godzinę, 12 minut i 36 sekund.

Witryna jest wyraźnym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon. Strona główna Onetu zanotowała 10,94 mln odwiedzających i 440,92 mln odsłon, a także 61 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Podobne zasięgi miały strony główne Interii i Gazeta.pl. Przy czym pierwsza przy 4,72 mln użytkowników zanotowała 213,8 mln odsłon oraz godzinę, 8 minut i 32 sekundy średniego czasu korzystania, natomiast na drugiej 4,71 mln internautów wykonało 108,2 mln odsłon oraz spędziło średnio po 40 minut i 50 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-gemius-pbi-z-sierpnia-2019-roku-google-i-facebook-w-dol-olx-przed-interia,7170844190247041a ##

Z kolei strona główna o2.pl osiągnęła najdłuższy czas przeciętnego korzystania przez użytkownika - godzinę, 34 minuty i 33 sekundy. 1,88 mln internautów wykonało tam 24,1 mln odsłon.

grafika

W skali miesiąca strona główna WP.pl zyskała 55,8 tys. użytkowników i 18,59 mln odsłon (to odpowiednio 0,5 i 3,4 proc. w górę), natomiast średni czas korzystania z niej wydłużył się o 3 minuty i 9 sekund (czyli 4,5 proc.).

Analogiczna witryna Onetu osiągnęła większy wzrost - o 441,4 tys. użytkowników i 21,41 mln odsłon (czyli 3,9 i 5,1 proc.), zmniejszając stratę do strony WP.pl, zwłaszcza pod względem liczby użytkowników.

Na stronie głównej Interii ubyło 105,4 proc. odwiedzających (to 2,2 proc. w dół), liczba odsłon zwiększyła się o 6,91 mln (3,3 proc.), a średni czas korzystania wydłużył o 3 minuty i 52 sekundy (6 proc.). Strona główna Gazeta.pl zyskała 474,9 tys. odwiedzających (11,2 proc. w górę), dzięki czemu jej strata do witryny Interii zmalała z 587,8 do 7,6 tys. użytkowników. Liczba odsłon strony głównej Gazeta.pl wzrosła o 6,93 mln (6,8 proc.), a średni czas spędzony przez internautę zmniejszył się o 44 sekundy (1,8 proc.).

Spadki zanotowała strona główna o2.pl: liczba użytkowników zmalała o 73,5 tys. (3,8 proc.), liczba odsłon o 33,5 tys. (0,1 proc.), a przeciętny czas korzystania o 5 minut i 16 sekund (5,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?