WP.pl z większą przewagą nad Onetem, mocno w górę Interia (strony główne)

W lutym strona główna WP.pl zanotowała dużo mniejszy spadek niż analogiczna witryna Onetu, zwiększając przewagę nad nią. Natomiast na stronie głównej Interii przybyło 1,7 mln internautów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 12,63 mln internautów, co dało 43,55 proc. zasięgu, natomiast analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 12,2 mln użytkowników i 42,09 proc. zasięgu.

To zdecydowanie najpopularniejsze strony główne, mają mniej więcej dwukrotnie wyższe wyniki niż witryny kolejnych w zestawieniu portali Interia (Grupa Polsat-Interia) i Gazeta.pl (Agora).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-przed-wp-i-rasp-interia-i-o2-ze-wzrostami-w-dol-netflix-i-se-pl-mediapanel-z-lutego,7170370013615745a ##

Na Interii strona główna zanotowała w zeszłym miesiącu 7,07 mln użytkowników i 24,39 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl - 5,35 mln użytkowników i 18,44 proc. zasięgu. Natomiast na analogiczną witrynę o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) weszło 2,57 mln internautów, zapewniając 8,88 proc. zasięgu.

Strona główna Interii zyskała 1,7 mln użytkowników

W porównaniu ze styczniem br. strona główna WP.pl zanotowała spadek o 82,9 tys. użytkowników (0,6 proc.), a witryna Onetu - o 366,1 tys. (2,9 proc.). W konsekwencji przewaga strony WP.pl wzrosła ze 140 do 423,1 tys. odwiedzających.

Jeszcze więcej straciła strona główna Gazeta.pl - liczba jej użytkowników zmalała o 408,2 tys. (7,1 proc.).

Za to strona główna Interii zyskała aż 1,73 mln internautów (to 32,4 proc. w górę), dzięki czemu wyprzedziła konkurentkę z Gazeta.pl. Natomiast na stronie głównej o2.pl przybyło 129,6 tys. internautów (5,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/se-pl-z-wieksza-przewaga-nad-fakt-pl-najwiecej-stracily-dziennik-pl-wyborcza-biz-i-forsal-pl-top12,7170366149957761a ##

grafika

Nie porównujemy danych w ujęciu rok do roku, ponieważ Mediapanel jest realizowany od jesieni ub.r., a wcześniej prowadzono badanie Gemius/PBI oparte na innej metodyce. Wyniki serwisów miesiąc do miesiąca mogły zmaleć z oczywistego powodu: luty miał w br. trzy dni mniej niż styczeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu