SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

wPolityce.pl i inne serwisy Fratrii w sieci PixAd

Należące do spółki Fratria serwisy wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl dołączyły do sieci reklamowej PixAd. Ma ona wyłączność sieciową na sprzedaż reklam w tych witrynach.

PixAd oferuje w serwisach wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl standardowe reklamy (display), a także format In-Image (reklama emitowana na zdjęciach) z dopasowaniem do zawartości serwisu, a także z kontekstowym dopasowaniem do treści konkretnego zdjęcia. - Serwisy te wzmocnią nie tylko nasze pakiety tematyczne i zasięgowe ale również pozwolą na prowadzenie akcji niestandardowych - zapowiada Jan Roszkiewicz, dyrektor zarządzający sieci PixAd. Umowa z Fratrią została zawarta na czas nieokreślony.

W sierpniu br. serwis wPolityce.pl zanotował 412 tys. realnych użytkowników i 11,94 mln odsłon, wNas.pl - 240 tys. odsłon, a wGospodarce.pl - 175 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Natomiast wSieci.pl i wSumie.pl miały zbyt niską odwiedzalność, żeby została ona określona w Megapanelu.

 

Dołącz do dyskusji: wPolityce.pl i inne serwisy Fratrii w sieci PixAd

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl