Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców

Ceny reklam w telewizji wPolsce24 poszły w górę nawet o ponad 100 proc. Po rozpoczęciu przez stację emisji naziemnej, na jej antenie ze spotami pojawili się nowi reklamodawcy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców

Biuro reklamy Polsat Media, które jest brokerem czasu reklamowego w stacji wPolsce24 podało jej cennik na październik. Ceny w nim są nawet o ponad 100 proc. wyższe niż jeszcze we wrześniu. 

Najdroższa reklama kosztuje 2,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.), jest emitowana przy wieczornym serwisie informacyjnym “Wiadomości”

Za spot przy nadawanej zaraz po nich “Pogodzie” trzeba zapłacić 2,1 tys. zł. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że we wrześniu maksymalna cena za reklamę wynosiła 1 tys. zł.

Spot przy “Gościu Wiadomości” wyceniono na 1,7 tys. zł, a przy programie “Magazyn wPolsce24.pl” - na 1,3 tys. zł. Z kolei reklama przy serwisie informacyjnym w dni powszednie między godz. 10 a 12 kosztuje do 1,5 tys. zł.

Więcej reklam, nowe marki

Porównaliśmy liczbę reklam w okresie 1-15 września br. z takim samym okresem 2023 roku. Liczba spotów wyemitowanych na antenie wPolsce24 wzrosła z 10 128 do 11 759, a wpływy reklamowe - z 3,8 mln zł do 4,3 mln zł. 

Wśród reklamodawców, którzy teraz pojawili się na antenie stacji (a nie było ich przed rokiem), są m.in. Wawel, Skoda, Vectra, Velobank, Samsung, Słodka Chwila, Valerin, VidaxL. 

Kanał wPolsce24 ma ramówce m.in. pasmo poranne, serwisy informacyjne i programy publicystyczne. Jednak flagowa pozycją są emitowane o 19.30 „Wiadomości”. Pierwsze wydanie serwisu poprowadził Michał Adamczyk, a materiały przygotowali m.in. Bartosz Łyżwiński, Żaklina Skowrońska czy Stanisław Pyrzanowski. Pierwsze wydanie wieczornego serwisu wPolsce24.pl obejrzało 142,4 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Udział stacji w czasie emisji “Wiadomości” wyniósł w grupie 4+ wyniósł 1,39 proc., a w grupie 16-59 – 1,23 proc. Emitowany po serwisie „Gość Wiadomości” z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim miał 124 tys. osób, co dało stacji 1,09 proc. w grupie wszystkich widzów. 

Średni udział stacji wPolsce24 w pierwszy dzień nadawania, czyli w w poniedziałek 2 września br. wyniósł w grupie 4+ 0,74 proc., co dało jej 21. miejsce wśród wszystkich kanałów w Polsce i siódme wśród kanałów newsowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską