SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Ofensywa reklamowa „Wprost” (wideo)

„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” - pod takim hasłem rusza kampania promocyjna „Wprost” (AWR Wprost), towarzysząca zmianie redakcji pisma i jego 30-leciu. Koncepcję kreatywną przygotowała pracująca od 2010 roku dla tygodnika agencja Demo Effective Launching.

„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Ofensywa reklamowa „Wprost” (wideo)

Działania obejmują telewizje ogólnopolskie (dwa 30-sekundowe spoty), radio (spoty 15- i 30 -sekundowe), prasę i internet. Akcji towarzyszyć będzie też promocja w miejscach sprzedaży (zwiększenie ekspozycji tygodnika).

Zdjęcia do spotów telewizyjnych zostały wykonane w Alvernia Studios pod Krakowem. Nad strategią pracowały Anna Nowak, strategic planning manager i Joanna Wal, strategic planner w Demo. Autorami scenariusza spotów są Bartosz Biernacki i Dariusz Chwierut z Demo. Reżyserował Marek Dawid, kwestie produkcji i postprodukcji zapewniło Alvernia Studios.

Kreacje prasowe i internetowe przygotowali Bartosz Biernacki i Piotr Górnikiewicz z Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO MediaHouse. Kampania potrwa do końca czerwca br.

W ostatnich dwóch miesiącach zmieniła się większość redakcji „Wprost”. Miało to związek ze zmianą naczelnego tytułu, zwolnionego na początku lutego br. Tomasza Lisa zastąpił Michał Kobosko.

W marcu br. sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 71 696 egz. i była o 21,74 proc. niższa niż rok wcześniej (dane ZKDP, więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Ofensywa reklamowa „Wprost” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
żenada
8 8
odpowiedź
User
jarek
i tak się kończy 30-letnia historia Wprost
8 8
odpowiedź
User
aaa
Specjalna kampania pogrzebowa Wprost pod hasłem - "30 lat i koniec".
8 8
odpowiedź
User
newsweek
krytyka jest bolesna ale przede wszystkim dla jej twórcy , kiedy realność zaprzecza jej treści.
8 8
odpowiedź
User
beeee
"newsweek" napisał(a): krytyka jest bolesna ale przede wszystkim dla jej twórcy , kiedy realność zaprzecza jej treści.


Ej, newsweek, a interpunkcji i poprawnej polszczyzny was tam uczą? Na razie „realność” jest taka, że „treść” ostatnich numerów waszego tygodnika to słabizna. Wasz szef chyba już o tym wie?
8 8
odpowiedź