SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” zarobił z reklam 25 proc. mniej niż przed rokiem

W marcu bieżącego roku tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największy spadek wpływów – 25 proc. – zanotował „Wprost”. 

W marcu bieżącego roku tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największy spadek wpływów – 25 proc. – zanotował „Wprost”.

Cennikowe wpływy reklamowe polskich tygodników wyniosły w marcu bieżącego roku 75,64 mln zł, czyli 7,3 proc. mniej niż w marcu 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jako jedyne cenniki podniosły w porównaniu do ubiegłego roku „Newsweek Polska” i „Tele Tydzień” – odpowiednio o 13 proc. i 5,5 proc. Marzec jest zresztą kolejnym miesiącem wzrostu cennikowych wpływów reklamowych tych tytułów – w lutym ta dynamika w skali rok do roku była jeszcze wyższa (więcej).

Z drugiej strony „Gala” w marcu bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam 2,2 proc. mniej niż rok wcześniej, a „Polityka” – 3,4 proc. mniej. Zdecydowanie największy spadek cennikowych wpływów reklamowych – wynoszący w skali rok do roku 25 proc. – zanotował „Wprost”. Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku tygodnik zmienił wydawcę – AWR Wprost sprzedała go Platformie Mediowej Point Group (więcej), natomiast w połowie marca bieżącego roku z czasopisma zniknęły rubryki poświęcone modzie, urodzie i gadżetom (więcej).
 

Wpływy reklamowe tygodników (bez autopromocji)
 III.2010III.2009
Newsweek Polska10 795 525 zł9 551 983 zł
Tele Tydzień9 270 536 zł8 789 148 zł
Polityka7 632 976 zł7 899 500 zł
Gala5 650 882 zł5 778 213 zł
Wprost4 893 900 zł6 525 225 zł
monitorowane tygodniki razem75 644 108 zł81 578 831 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost” zarobił z reklam 25 proc. mniej niż przed rokiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
printer
no odezwijcie się wydawcy i powiedzcie ile na necie dostaliście po kieszeni, jakby to było 7% netto...żyć nie umierać. A tak, Ona cały czas obok stoi, ma ten straszny kaptur i kosę....wielką kosę...
odpowiedź