Wielki powrót "Playboya". Zamiast zdjęć króliczków - promowanie młodych twórców

Po trzech latach nieobecności na rynku wraca kultowy magazyn dla mężczyzn "Playboy". Tym razem jednak dostępny będzie nie w wersji papierowej, a cyfrowej i ma promować młodych twórców. Informację tej treści podał "The New York Post".

bg
bg
Udostępnij artykuł:

"Playboy" zniknął z rynku w USA w marcu 2020 roku, a wpływ na to miała m.in. pandemia koronawirusa. - Byliśmy zmuszeni do przyspieszenia prowadzonych wewnętrznie rozmów: jak przekształcić nasz drukowany produkt w USA, żeby lepiej odpowiadał temu, czego konsumenci dzisiaj chcą, i tak wykorzystać nasze możliwości tworzenia treści, tak żeby angażować się w dyskusje kulturowe codziennie, a nie jedynie co trzy miesiące - uzasadniał wówczas szef Playboy Enterprises, Ben Kohn.

Czasopismo wraca teraz na rynek, ale już - jak przystało na XXI wiek - nie w drukowanej wersji, a w formie publikacji cyfrowej. Jak podaje "New York Post", czytelnicy dostaną pierwszy numer odnowionego magazynu jeszcze w tym roku. Jednak magazyn pojawi się w zupełnie odmienionej wersji: zamiast przedstawiać legendarne króliczki Playboya, będzie promować młodych twórców. Mają oni publikować nie tylko treści dla dorosłych, oferując jednocześnie "alternatywę premium dla dla OnlyFans".

 

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Amanda 𝕮𝖊𝖗𝖓𝖞 (@amandacerny)

 

Pierwsza okładka magazynu w nowej wersji przedstawia Amandę Cerny (tworzy ona content do "Playboya") w dość odważnej i wyzywającej pozie, która - jak podkreśla "The New York Post" - "nie odzwierciedla wartości i idei ruchu MeToo".

W 2021 roku  Playboy  uruchomił „Centerfold”, aby promować „wolność twórczą, ekspresję artystyczną i seksualność”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/playboy-bretman-rock-pierwszy-homoseksualny-mezczyzna-na-okladce,7170105825433217a ##

W XX wieku  Playboy był jednym z najlepiej zaprojektowanych magazynów drukowanych w branży, w którym można było znaleźć m.in. wywiady z twórcami, teksty podróżnicze, lifestyle'owe, motoryzacyjne - ale i (z czego słynął) rozkładówki ze zdjęciami nagich modelek. Publikowali w nim także światowej klasy autorzy, jak Vladimir Nabokov, Joseph Heller czy Kurt Vonnegut.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat