Śniadaniówkę Telewizji Republiki oglądają 104 tys. widzów

Średnio 104 tys. widzów przyciąga przed telewizory śniadaniowy program Telewizji Republika „Wstajemy!” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Daje to stacji udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,65 proc. w gronie wszystkich widzów.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Śniadaniówkę Telewizji Republiki oglądają 104 tys. widzów

Premierowe odcinki programu „Wstajemy!” w Telewizji Republika oglądać można codziennie – w dni powszednie po godz. 6.05, a w weekendy po 8.05, począwszy od 8 kwietnia br. Średnia widownia magazynu do 15 kwietnia wyniosła 104 tys. osób. Przełożyło się to na 3,65 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,83 proc. w grupie 16-49 i 2,3 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię dotychczas zgromadziło wydanie z soboty 13 kwietnia, które śledziło 268 tys. widzów. Trwało ono niemal 2 godziny. 

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledzi 261 tys. osób w grupie 4+.

grafika

„Wstajemy!” prowadzą były gwiazdy TVP za rządów PiS: Anna Popek i Rafał Patyra, a także Emilia Wierzbicki, Łukasz Jankowski i Mateusz Nowak.

Średni udział TV Republika w rynku w całym 2023 roku wynosił 0,2 proc. Po zmianach w TVP mocno wzrósł, w marcu br. średnia widownia minutowa wynosiła 165 458 osób, co dało 2,94 proc. udziału w rynku oglądalności

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracował 18 lat w WPP Media. Teraz przeszedł do Stelo Ventures

Pracował 18 lat w WPP Media. Teraz przeszedł do Stelo Ventures

Kubik i Stachniak z dyrektorskimi awansami w 2012 Agency

Kubik i Stachniak z dyrektorskimi awansami w 2012 Agency

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową