Wszystkie 10-tki BPH TFI” w kampanii funduszu Bezpieczna Inwestycja 4

Rusza kampania reklamująca fundusz BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 oferowany przez BPH TFI. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 podkreślają, że jest on przeznaczony dla osób, które chcą zyskać na potencjalnych wzrostach kursów akcji spółek notowanych na warszawskiej giełdzie i jednocześnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne, korzystając z mechanizmu ochrony kapitału. Częścią akcji jest konkurs „Wszystkie 10-tki BPH TFI” skierowany do tych klientów, którzy nabędą minimum 100 certyfikatów tego funduszu. Co setna osoba wygra ekspres do kawy, natomiast każdy dziesiąta może wybrać jedną z następujących nagród: podróżna ładowarka do telefonów, stacja pogodowa lub przybornik do wina. O nagrodach decyduje kolejność złożenia zapisu.

Cała kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje reklamy w internecie (banery, emailingi, social media, wyszukiwarki), materiały POS (m.in. ulotki, plakaty, naklejki) w placówkach Banku BPH oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego (m.in. mailingi).

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat