SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży

W 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2015 roku wyniosła 49 315 egz. Względem poprzedniego roku była ona niższa o 12,71 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 9,33 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 980 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 13,16 proc. do 27 184 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś czwarte miejsce należało do „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 9,54 proc. do 24 600 egz.

Średnia sprzedaż ogółem dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. wyniosła 11 970 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. zwiększył się o 1,09 proc. do poziomu 24 756 egz.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

97 973

49 315

49 315

98 223

56 497

56 497

Playboy

72 042

36 997

36 980

74 993

40 804

40 786

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

59 250

27 350

27 184

64 247

31 392

31 304

Logo

62 483

27 420

24 600

64 809

29 102

27 195

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

47 003

14 633

11 970

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

47 234

26 236

24 756

46 462

26 816

24 488

W grudniu 2015 roku liderem wśród pism męskich był już jednak „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszyła się o 14 proc. do 49 879 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „CKM” (40 850 egz.; spadek o 9,25 proc.), a na ostatnią lokatę podium spadł „Men’s Health” (39 567 egz.; w dół o 20,62 proc. - największa strata w zestawieniu).

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Playboy

99 500

49 879

49 879

99 780

57 997

57 997

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

80 000

40 850

40 850

80 000

45 014

45 014

Men's Health Edycja Polska

95 000

39 567

39 567

97 300

49 843

49 843

Logo

67 000

23 173

20 977

71 000

23 485

21 724

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

43 000

23 064

21 303

42 600

25 262

21 859

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ash
Libertyni i lewactwo ogląda porno w internecie za darmo. Jaki jest sens płacić za Sodomę i Gomorę jeśli można zobaczyć ją w internecie za darmo.
17 16
odpowiedź
User
Macho
Prawicowi impotenci nawet internetu nie oglądają, bo i tak im to nie pomoże. W tych pismach nie ma po prostu niczego ciekawego za co warto by było zapłacić.
20 16
odpowiedź
User
fil
Te gazety są w zasadzie takie same. To co je różni to...tytuł.
13 10
odpowiedź
User
ghh
głupiutkie toto
12 9
odpowiedź
User
gruner
gruner przecież kupił motor presse. a w Polsce jak. powinni ich połknąć i z Wrocławia do Wawy i ratować tytuły bo staja się niszą.
8 8
odpowiedź