SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.

Kwiecień br., miesiąc tragedii smoleńskiej, był jednocześnie okresem w którym spadła sprzedaż wszystkich trzech tygodników poradnikowych dla kobiet. Liderem zestawienia była „Chwila dla Ciebie”, a najwięcej stracił „Naj”.

Rozpowszechnianie płatne razem „Chwili dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 281 363 egz. i była o 11 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 19,6 proc. do 257 939 egz.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w kwietniu br. wynik na poziomie 115 574 egz., co oznacza spadek aż o 46,9 proc. Od 10 czerwca br. pismo zostało przekształcone w miesięcznik. 

 kwiecień
ZKDP20092010
 Rozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie316 188281 363
Pani Domu320 774257 939
Naj217 447115 574


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że największy spadek dotknął „Panią Domu” - jej rozpowszechnianie płatne razem poszło w dół o 21,5 proc. Najmniej straciła natomiast „Chwila dla Ciebie” (5,3 proc.). 

 2010
ZKDPmarzeckwiecień
 Rozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie297 173281 363
Pani Domu328 375257 939
Naj136 966115 574


 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl