Wszystkie tygodniki telewizyjne tracą, liderem „Tele Tydzień”

Wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w lipcu br. na poziomie 888 295 egz., co oznacza spadek o 3,99 proc. względem lipca 2011 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,81 proc. sprzedając się średnio w liczbie 384 592 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 6,48 proc. do 176 450 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 12,80 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 168 299 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei najmniejszy spadek zanotował „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). W lipcu br. jego sprzedaż spadła tylko o 1,59 proc. i wyniosła 105 179 egz.

 

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - 10,02 proc. Z kolei najmniejszy spadek sprzedaży w tym zestawieniu dotknął „Teleprogramów” wydawanych przez Press-Media - 4,93 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?