SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie tygodniki telewizyjne tracą, liderem „Tele Tydzień”

Wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w lipcu br. na poziomie 888 295 egz., co oznacza spadek o 3,99 proc. względem lipca 2011 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,81 proc. sprzedając się średnio w liczbie 384 592 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 6,48 proc. do 176 450 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 12,80 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 168 299 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei najmniejszy spadek zanotował „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). W lipcu br. jego sprzedaż spadła tylko o 1,59 proc. i wyniosła 105 179 egz.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień888295925177
To & Owo384592408295
Tele Max176450188672
Magazyn Telewizyjny Kurier TV168299192994
Super TV160172178250
Program TV105179106876
Teleprogramy3298737222

 

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - 10,02 proc. Z kolei najmniejszy spadek sprzedaży w tym zestawieniu dotknął „Teleprogramów” wydawanych przez Press-Media - 4,93 proc.

Wirtualnemedia.pllipiecczerwiec
ZKDP2012
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień888295987188
To & Owo384592419785
Tele Max176450186008
Magazyn Telewizyjny Kurier TV168299180777
Super TV160172169947
Program TV105179110633
Teleprogramy3298735345

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne tracą, liderem „Tele Tydzień”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dżoszua
bo ludzie nie oglądają już tyle telewizji, gdyż jest to jedno wielkie gówno i kłamstwo :) a m jak milosc to i online można obejrzeć
odpowiedź
User
dare_k
wielkie gówno to makulatura, którą zalewa nasz kraj zachodni chłop. na pohybel tym śmieciarzom i ich śmieciom.
odpowiedź
User
jerry
W dobie internetu mam świeżutki program tv pod ręką w notebooku. Po co mi makulatura? A Bauer powinien kontynuować rozpoczęty w 2007 roku eksperyemnt polegający na wyrzucaniu z pracy doświadczonych dzinnikarzy i przyjmowanie na ich miejsce "młodych, zdolnych i za pół ceny". Wtedy się panowie Woźniak i Namysł obudzą po bankructwie...
odpowiedź