SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WWF w kampanii nawiązuje do usuniętego ptaszka z logo Twittera

Organizacja proekologiczna WWF rozpoczęła kampanię nawiązującą do usuniętego z logo Twittera ptaszka. Zwraca w niej uwagę na ginące zwierzęta.

Wykorzystując szeroką dyskusję wokół przeprowadzonej kilka dni temu zmiany nazwy Twittera przez Elona Muska na X, WWF wykorzystuje ewolucję logo ptaka, aby zaznaczyć, że niektóre zwierzęta zmierzają ku wyginięciu, jeśli ich nie ochronimy.

W mediach społecznościowych organizacja poinformowała: „Cały świat opłakuje utratę ptaka Twittera. Około miliona prawdziwych gatunków zwierząt jest zagrożonych wyginięciem. Dziś jesteśmy w trakcie największego wymierania gatunków od końca ery dinozaurów. Zagrożona jest jedna czwarta gatunków ssaków, jeden na osiem gatunków ptaków, ponad 30 proc. rekinów i płaszczek oraz 40% gatunków płazów. Pomóż nam ratować zwierzęta”.

Kreację reklamy wykorzystywanej w kampanii WWF przygotowała agencja McCann Germany.

Dołącz do dyskusji: WWF w kampanii nawiązuje do usuniętego ptaszka z logo Twittera

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maniek
W jaki niby sposób WWF ratuje te zwierzęta?
odpowiedź
User
Grumblers
@Maniek - w taki sposób, w jaki robią to fundacje. Fundacja ma swoich darczyńców, dostaje od nich pieniądze, które następnie przekazuje na działania związane z ochroną przyrody. W przypadku WWF - między innymi konkretnych gatunków. Wspierają ich także tysiące wolontariuszy. W WWF Polska działa Błękitny Patrol WWF (na całym wybrzeżu Bałtyku) i Strażnicy Rzek WWF (w całym kraju).
odpowiedź