„Wybierz śledzia zamiast halibuta” - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)

Olga Bołądź, Magdalena Schejbal i Pascal Brodnicki wspierają projekt „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów” realizowany przez fundację WWF Polska. W spotach zachęcają do wyboru niezagrożonych gatunków ryb i owoców morza, chroniąc w ten sposób życie w morzach i oceanach. Za akcję odpowiada Lowe Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wybierz śledzia zamiast halibuta” - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)

Fundacja WWF Polska prowadzi społeczną kampanię telewizyjną, w której Olga Bołądź, Magdalena Schejbal i Pascal Brodnicki zachęcają do wybierania ryb i owoców morza, złowionych w sposób niezagrażający przyrodzie: śledzia, szprota i makreli. Hasłem „To Twój wybór ma znaczenie” przekonują, że każdy może ocalić życie w morzach i oceanach.

- Chcemy przekonać osoby, które jedzą ryby i owoce morza, aby wybierały gatunki, których połowy nie stanowią zagrożenia dla środowiska - mówi Olga Sarna z WWF Polska. - Zasoby morskie są nadmiernie eksploatowane, a zagrożone gatunki potrzebują czasu na odbudowę swoich stad. Dlatego należy przez jakiś czas ograniczyć ich połowy, kupowanie i jedzenie, aby umożliwić ich odbudowę, co pozwoli naszym dzieciom i wnukom cieszyć się ich smakiem - dodaje.

Informację na temat tego, jakie ryby i owoce morza wybierać, znalazły się w poradniku „Jaka ryba na obiad?” dostępnym na stronie ryby.wwf.pl oraz w aplikacji mobilnej WWF Poradnik.

Kampania prowadzona jest w wybranych stacjach telewizyjnych, potrwa do końca lipca. Za jej realizację odpowiada dom mediowy Lowe Media, wybrany do tego w przetargu. Budżet na działania w telewizji wynosi 1,23 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu