SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wybierz swój wariant” - Coca-Cola i Coca-Cola Zero reklamowane w podobnych opakowaniach

Napoje Coca-Cola i Coca-Cola Zero od początku br. są dostępne w Polsce w opakowaniach z nową, ujednoliconą szatą graficzną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant”.

Article

Nowa identyfikacja wizualna jest oparta na motywie czerwonego dysku z logo Coca-Coli. Na opakowaniach Coca-Coli Zero górna część jest czarna (dotychczas ten kolor przeważał w szacie graficznej tej marki) i informuje, że jest to wariant Zero.

- To prosty i skuteczny sposób, by przekazać, że każda Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości - radość, optymizm i szczęście, które sprawiły, że jest to marka uwielbiana przez pokolenia na każdej szerokości geograficznej. Jednocześnie wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im prosty wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola, który będzie dopasowany do ich preferencji - uzasadnia Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services.

To część globalnych zmian w komunikacji Coca-Coli, rozpoczętych rok temu kampaniach reklamowych pod hasłem „Taste the Feeling”. Pierwsze ujednolicone opakowania napoju pojawiły się wiosną ub.r.

Taka strategia ma wzmacniać popularność Coca-Coli i podkreślać, że wszystkie jej napoje gwarantują smak i orzeźwienie, a różnią się tylko zawartością cukru, kalorycznością i wielkością opakowania.

W Polsce Coca-Cola w ujednoliconych opakowaniach będzie reklamowana od lutego pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant”.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - SMG Liquid Thread, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wybierz swój wariant” - Coca-Cola i Coca-Cola Zero reklamowane w podobnych opakowaniach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Radość, optymizm i szczęście. Was w tej firmie to popieprzyło. A zero kalorii to ma woda.
9 9
odpowiedź
User
pavv
I znowu w reklamach wszędzie szklane butelki, a w sklepach walący ropą plastik i rozpuszczalnikiem aluminium.
8 9
odpowiedź