SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawnictwo Bauer wydaje dwutygodnik „Nasza Rodzina” w nakładzie 300 tysięcy egz.

Od 28 lutego br. ukaże się nowy dwutygodnik „Nasza Rodzina” (Wydawnictwo Bauer), który ma być pismem dla całej rodziny.

Article

W dwutygodniku „Nasza Rodzina” znajdą się historie kobiet, które dzięki wsparciu i miłości, pokonały życiowe problemy, ale i artykuły o rodzinnych dylematach.

W magazynie przygotowano także dział „Super babcia”, w którym przygotowano porady dla nowoczesnych babć i przedstawiono, jak przekazywać dzieciom tradycyjne wartości w XXI wieku; jak spędzać wspólnie czas bez komputera; porady psychologiczne związane z wychowaniem najmłodszych czy nastolatków.

Babcie znajdą w „Naszej Rodzinie” też tematy z zakresu mody, urody, kulinariów, zdrowia oraz krzyżówki dla dzieci i dorosłych.

Redaktor naczelną pisma jest Agnieszka Walczak.

Nakład pierwszego wydania to 300 tysięcy egzemplarzy. Pismo ukaże się 28 lutego, będzie liczyć 48 stron.

Magazyn będzie promowany w TV i w tytułach Wydawnictwa Bauer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Bauer wydaje dwutygodnik „Nasza Rodzina” w nakładzie 300 tysięcy egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"... dwutygodnik „Nasza Rodzina” (Wydawnictwo Bauer), który ma być pismem dla całej rodziny." A w nagłówku "Dwutygodnik dla nowoczesnych pań". Zdecydujcie się w końcu. Ponadto patrząc po zajawkach to dłuższej kariery jak 5 miesięcy nie wróżę.
14 12
odpowiedź
User
Say
"... dwutygodnik „Nasza Rodzina” (Wydawnictwo Bauer), który ma być pismem dla całej rodziny." A w nagłówku "Dwutygodnik dla nowoczesnych pań". Zdecydujcie się w końcu. Ponadto patrząc po zajawkach to dłuższej kariery jak 5 miesięcy nie wróżę.

Wypowiedź pozbawiona znajomości rynku - to kobiety kupują takie magazyny i to one zdecydują czy im się podoba. Trzymam kciuki za ten projekt!
9 11
odpowiedź
User
kozanostra1992
Główny odbiorcami takich szmatławców są chyba tylko babcie i ciotki-klotki po 60tce... :P
0 0
odpowiedź