SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci

Największą zaletą robienia zakupów w sieci jest wygoda, polegająca na możliwości kupowania o każdej porze dnia.

Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci

Na taką odpowiedź wskazało 81 procent respondentów badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen Online - informuje serwis Marketing Charts.

Drugim najczęściej wymienianym powodem dla robienia zakupów w sieci była oszczędność czasu, na którą wskazało 77 procent badanych. Kolejne najpopularniejsze odpowiedzi to: możliwość porównywania cen w różnych sklepach online (61 procent) oraz możliwość łatwego wyszukania produktów (56 procent).

Tylko 46 procent respondentów wskazało tutaj na niskie ceny oferowane przez internetowe sklepy, a zaledwie 24 procent na niskie koszty dostawy.

Największa grupa badanych (35 procent) zamierza przeznaczyć od 25 do 50 procent pieniędzy ze swojego tegorocznego budżetu świątecznego na zakupy w internecie. 33 procent respondentów wyda mniej niż 25 procent swojego budżetu w sieci, 20 procent zamierza tu przeznaczyć od 51 do 75 procent swoich pieniędzy, a 12 procent więcej niż 75 procent swojego budżetu.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl