Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, premiera we wrześniu

W Dolinie Baryczy trwają prace nad nowym reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, który produkuje Telewizja Kalisz. Premiera programu planowana jest na wrzesień, jednym z partnerów są Lasy Państwowe.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, premiera we wrześniu
„Wylogowani. Survival Challenge”; fot. Telewizja Kalisz

„Wylogowani. Survival Challenge” to program, w którym odcięta od świata zewnętrznego grupa młodych ludzi spędzi pięć dni w bagnistym lesie. Na wyposażeniu będą mieć jedynie wodę pitną, ale w ograniczonych ilościach, nóż, saperkę i krzesiwo. Nie tylko będą musieli znaleźć schronienie i pożywienie, ale wykonać pewne zadania wysiłkowe i umysłowe.

Ich poczynania będą oceniać eksperci z zakresu żywienia, suvivalu i psychologii. Uczestnikom z dystansu będą towarzyszyć operatorzy kamer, ale część ujęć będzie nagrana przez fotopułapki.

- Konfrontacji człowieka z przyrodą nie szukamy na dalekich egzotycznych wyspach czy w lasach tropikalnych.  Bo co naszym widzom z wiedzy o tym jak  złapać jadowitego węża czy żywić się owocami natury,  których w Polsce nie ma. Nasz program kręcimy u nas. Bo i nasza przyroda bywa zachwycająca, ale i niebezpieczna. W okolicy, w której nagrywamy jest wolno żyjąca wataha wilków.  To Dolina Baryczy - jeden z największych parków krajobrazowych w Europie - komentuje Marcin Spętany, dziennikarz Telewizji Kalisz i pomysłodawca programu.

grafika

Program będzie miał dwoje prowadzących: Agnieszkę Gierz i Marcina Spętanego z Telewizji Kalisz. Znaczącą rolę w programie odegra Anna Rybak, uczestniczka znanego z Telewizji Polsat reality-show „Wyspa przetrwania”.

Premiera we wrześniu

Emisja zaplanowana jest na wrzesień. Widzowie program zobaczą w internecie oraz w sieci telewizji lokalnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych, które nadają łącznie w 130 miastach w Polsce.

grafika

Producentem programu jest Fundacja Reakcja z Kalisza, nadawca Telewizji Kalisz. Partnerami programu są: Lasy Państwowe, producent wody mineralnej Rodowita z Roztocza, Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości, Akademia Kalisza i Toyota Mikołajczak.

Produkcję można wspierać za pośrednictwem serwisu Patronite.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej