"Wymarzone prezenty" w kampanii Komputronika

Na outdoorze, w prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa Komputronika. Akcję przygotował zespół marketingu spółki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii "Wymarzone prezenty tylko w Komputronik" jest zapoznanie konsumentów z ofertą sprzętu dostępnego w sklepie internetowym i w salonach Komputronik oraz zachęcenie do dokonywania w nich świątecznych zakupów.

Akcja obejmuje reklamy na outdorze, w prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Polska The Times, Newsweek, Wprost, Playboy, Logo), radiu (m.in. RMF FM) oraz internecie (Money.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Payper.pl, YouTube). Dodatkowo na portalu Gazeta.pl oraz Youtube.pl wyświetlane będą 15-sekundowe spoty promujące produkty Asus i HP. Reklamy będą również wsparte kreacjami w salonach Komputronik oraz na stronie internetowej www.komputronik.pl.

grafika

 

 

grafika

 

grafika

 

Kampania potrwa do końca grudnia br. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół marketingu Komputronik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK