Antyweb z 3,5 mln zł wpływów i 1,5 mln zł zysku netto

W ub.r. spółka wydająca serwis technologiczny Antyweb.pl osiągnęła wzrost przychodów o 13 proc. do 3,49 mln zł i zysku netto z 1,28 do 1,48 mln zł. - W 2022 idziemy po czwórkę z przodu! - zapowiedział jej szef i większościowy udziałowiec Grzegorz Marczak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Antyweb z 3,5 mln zł wpływów i 1,5 mln zł zysku netto
Grzegorz Marczak, fot. Antyweb TV

- Zakończyliśmy 2021 rok ze świetnym wynikiem! Bardzo dziękuję całemu zespołowi @antyweb za zaangażowanie i ciężką pracę - podkreślił Grzegorz Marczak na Twitterze.

Do firmy należy serwis Antyweb.pl zajmujący się tematyką internetu i nowych technologii (w ub.r. włączono do niego działający przez kilka lat Antyapps.pl opisujący głównie aplikacje mobilne i internet rzeczy). Na platformie nie są oferowane żadne płatne treści, zarabia przede wszystkim na reklamach, ogłoszeniach o pracę i kampaniach content marketingowych.

Z wydawcą przy sprzedaży oferty reklamowej współpracuje agencja Autentika.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mediapanel-grudzien-ringier-axel-springer-polska-najwyzej-z-polskich-wydawcow-w-gore-interia-i-gazeta-rekord-tiktok,7170055482762881a ##

67,1 proc. udziałów Antywebu należy do Grzegorza Marczaka, założyciela i szefa serwisu. Pozostałe 32,9 proc. ma spółka Haprin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day