SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polsat i TVN liderami tygodnia. „Big Brother” przegrał tylko z „M jak miłość” w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w lotach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 11 do 17 marca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,43 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 13 marca miał 3,69 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 23,34 proc.

Podium uzupełnia transmisja niedzielnego konkursu skoków PŚ w lotach narciarskich mężczyzn. Relację z indywidualnych zawodów, które odbyły się na skoczni w Vikersund, w samej TVP1 śledziło 3,61 mln osób (25,80 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Na czwartej pozycji uplasował się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję we wtorek śledziło 3,46 mln widzów (22 proc. udziału).

„Fakty” TVN liderem

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 13 marca na antenie tej stacji obejrzało 3,24 mln widzów (22,35 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,94 mln widzów (emisja 17 marca; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 nie załapały się serwisy TVP1: „Wiadomości” i „Teleexpress”.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,83 mln osób, co dało TVP2 28,13 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęło otwarcie nowej edycji „Big Brothera” (1,29 mln widzów; 21,21 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,16 mln widzów; 19,97 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem Polsat, rośnie TVP Sport

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,03 pkt. proc. do 10,56 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 10,21 proc. (do góry o 0,14 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,89 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,02 pkt. proc.

Czwarta była TVP2 (stacja ta 8,66 proc. udziału; bez zmian względem poprzedniego tygodnia).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 38,23 proc. do 38,32 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji jednak zmniejszył się o 0,20 pkt. proc. do 12,03 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,19 proc. (w dół o 0,53 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,09 pkt. proc. do 7,58 proc.), a oczko niżej uplasowała się siostrzana Jedynka (+ 0,10 pkt. proc. do 6,70 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,35 pkt. proc. do 11,20 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN liderami tygodnia. „Big Brother” przegrał tylko z „M jak miłość” w 16-49

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Wie ktoś jaką oglądalność miał "To był rok"?
8 4
odpowiedź
User
Paweł
Wie ktoś jaką oglądalność miał "To był rok"?
1.364 mln
13 2
odpowiedź
User
llloo
Wie ktoś jaką oglądalność miał "To był rok"?


1,11
5 6
odpowiedź
User
Diiip
Jak zwykle praktycznie wszystkie najchętniej oglądane pozycje należą do TVP.
29 8
odpowiedź
User
JkP
Polsat na minus, TVN minus, TVP jednak plus.
20 11
odpowiedź