SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „Teleexpress”, PŚ i „M jak miłość” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Teleexpress”, PŚ w skokach narciarskich i „M jak miłość”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Krzysztof Ziemiec, fot. TVPArticle

Największą widownię w minionym tygodniu - od 11 do 17 stycznia - zgromadziło specjalne wydanie dziennika TVP1 „Teleexpress” z 17 stycznia. Kilkuminutowa audycja, pokazana w przerwie PŚ w skokach narciarskich, miała średnio 4,43 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,31 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce należało do indywidualnego konkursu PŚ w skokach narciarskich, który odbył się 17 stycznia w Zakopanem. Relacja w samej TVP1 miała średnio 4,39 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,51 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,24 mln widzów) i TVP Sport (900 tys.). Łącznie konkurs miał 6,53 mln osób.

Podium uzupełnia serial „M jak miłość” z 11 stycznia. W TVP2 miał średnio 3,98 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,13 proc.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,48 mln widzów (emisja 11 stycznia; 4. pozycja). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,73 mln oglądających (czwartkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,39 mln oglądających (niedziela; 11. pozycja).

„Fakty” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności były „Fakty”, które w TVN miały 1,45 mln osób, co dało stacji 30,41 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Teleexpress” (1,34 mln widzów w TVP1; 27,66 proc. udziału), a podium uzupełnia konkurs PŚ w Zakopanem (1,29 mln w TVP1; 27 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,41 pkt. proc. do 10,39 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,14 proc. (wzrost o 0,20 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,10 proc. (do góry o 0,39 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,23 proc. (do góry o 0,62 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,06 proc. do 33,86 proc.

Udany tydzień stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,53 pkt. proc. do 4,82 proc. Z siódmej na szóstą lokatę awansowało TVP Info (stacja miała 3,66 proc. udziału; + 0,19 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,95 proc.; do góry o 0,13 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 1,01 pkt. proc. do 9,59 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,08 proc. (do góry o 0,06 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (- 0,77 pkt. proc. do 6,25 proc.), a czwarta była Dwójka (+ 0,29 pkt. proc. do 6,10 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,08 proc.; do góry o 0,06 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „Teleexpress”, PŚ i „M jak miłość” hitami tygodnia

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Jaka to melodia w dzień powszedni bardzo ładnie. Czyli program istnieje bez Janowskiego.
odpowiedź
User
Merlin
Teleexpress od poniedziałku do piątku gromadzi 3 miliony widzów więc od razu po tym serwisie 2 miliony widzów Melodii to wcale nie jest wielki sukces.
odpowiedź
User
Jeszcze krócej
Wydania Teleexpressu w 5 minut to jest kpina, blok reklamowy dłużej trwa.
odpowiedź