Polsat i TVN liderami, udany tydzień TV Puls. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat i TVN liderami, udany tydzień TV Puls. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 14 do 20 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,47 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,39 mln widzów, co przełożyło się na 23,04 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 15 października na antenie tej stacji obejrzało 3,12 mln widzów (23,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,66 mln widzów (emisja 14 października; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,48 mln oglądających (niedzielne wydanie).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowa-ramowka-superstacja-suzy-spadek-ogladalnosci-opinie,7170825383413377a ##

Tuż za podium w ogólnym rankingu znalazł się medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 16 października miał 3,06 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 21,02 proc.

Czołową piątkę uzupełnia codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w środę śledziło 2,81 mln widzów (SHR na poziomie 18,63 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,58 mln osób, co dało TVP2 28,19 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,18 mln widzów; 24,61 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga!” (1,10 mln widzów; 18,64 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,49 pkt. proc. do 9,94 proc.

Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,33 proc. (do góry o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,14 proc. (wzrost o 0,11 pkt. proc.).

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,24 proc. udziału; w dół o 0,57 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,45 proc. do 36,65 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 12,30 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,21 proc. (do góry o 0,44 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,51 pkt. proc. do 7,56 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,30 pkt. proc. do 5,98 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,17 pkt. proc. do 10,88 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]