SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 z kolejnym rekordem najniższej oglądalności. XI Płocka Noc Kabaretowa hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły XI Płocka Noc Kabaretowa, teleturniej „Milionerzy” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem w 4+ został Polsat, a TVP1 zanotowała kolejny najniższy udział w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

XI Płocka Noc Kabaretowa; fot. PolsatArticle

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 23 do 29 lipca 2018 roku, najwięcej widzów zgromadziła transmisja XI Płockiej Nocy Kabaretowej. Wydarzenie relacjonowane przez Polsat w niedzielę miało średnio 2,33 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 18,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był teleturniej „Milionerzy”. Powtórkowy odcinek tej produkcji pokazany w poniedziałek miał 2,29 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 18,31 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 lipca na antenie tej stacji obejrzało 2,29 mln widzów (24,32 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu. Drugie pod tym względem były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 1,80 mln widzów (emisja 24 lipca; 11. pozycja).

W rankingu top 20 znalazły się również serwisy TVP1 „Wiadomości” - topowe wydanie tego dziennika pokazano 29 lipca (miało ono 1,79 mln oglądających) oraz „Teleexpress” - 1,74 mln widzów (emisja tego samego dnia).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności była XI Płocka Noc Kabaretowa, która miała 1,01 mln osób, co dało Polsatowi 20,76 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do „Milionerów'' (985 tys. widzów; 20,26 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (972 tys. widzów; 19,51 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,87 pkt. proc. do 10,97 proc.

Drugi był TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,99 proc. (do góry o 0,08 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,09 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,28 pkt. proc. Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Jedynka w tej grupie zanotowała najniższy wynik w historii nadawania.

Oczko niżej znalazła się TVP2 (stacja ta miała stratę wynoszącą 0,39 pkt. proc. do 6,16 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,93 proc. do 33,21 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (wzrost o 0,28 pkt. proc. do 4,67 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem też był Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,86 pkt. proc. do 12,25 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 11,62 proc. (do góry o 0,35 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,07 pkt. proc. do 5,21 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,45 pkt. proc. do zaledwie 4,15 proc.). Jak wynika z analizy naszego portalu, TVP1 również i w tym ujęciu zanotowała najniższy tygodniowy wynik w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce. Przewaga tej stacji nad kolejnym kanałem w zestawieniu (TV4) zmalała do zaledwie 0,32 pkt. proc.

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (do góry o 0,83 pkt. proc. do 12,20 proc.).

TVP1 w tym ujęciu również zanotowała najgorszy tygodniowy wynik w historii (w dół o 0,34 pkt. proc. do 4,34 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 z kolejnym rekordem najniższej oglądalności. XI Płocka Noc Kabaretowa hitem tygodnia

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
to już tylko 4 % w komercyjnej. jestem w takim szoku, że nie wiem czy się śmiać czy co :D
odpowiedź
User
Xxx
to już tylko 4 % w komercyjnej. jestem w takim szoku, że nie wiem czy się śmiać czy co


A co telewizję publiczną obchodzi grupa komercyjna?
odpowiedź
User
XXX
to już tylko 4 % w komercyjnej. jestem w takim szoku, że nie wiem czy się śmiać czy co


A co telewizję publiczną obchodzi grupa komercyjna?

Powinna obchodzić, bo z tej grupy idą pieniądze z reklam.
odpowiedź