SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i Polsat liderami tygodnia. PŚ w skokach przed „M jak miłość”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły PŚ w skokach narciarskich, „M jak miłość” i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Piotr Żyła; fot. Tadeusz Mieczyński/Skijumping.plArticle

W minionym tygodniu - od 25 do 31 stycznia - najwięcej widzów zgromadził konkurs PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w niedzielę w Willingen (drugie miejsce w nim zajął Piotr Żyła). Relację w TVP1 oglądało średnio 4,68 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,4 mln widzów). Łącznie konkurs miał 6,08 mln osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”, który w TVP2 miał 4,20 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,70 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był pokazany pomiędzy pierwszą a drugą serią konkursu skoków kilkuminutowy „Teleexpress” Jedynki, który 30 stycznia na antenie stacji obejrzało 3,27 mln widzów (26,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,13 mln widzów (emisja 25 stycznia; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 6 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,90 mln oglądających (niedzielne wydanie).

Czołową piątkę w ogólnym zestawieniu uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,13 mln widzów, co przełożyło się na 22,02 proc. udziału.

„M jak miłość” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,43 mln osób, co dało stacji 26,98 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął konkurs PŚ w Willingen (1,27 mln widzów w TVP1; 27,78 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,21 mln w TVN; 25,54 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 10,54 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,62 proc. (wzrost o 0,18 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,36 proc. (do góry o 0,10 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 6,82 proc. (w dół o 0,28 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,13 proc. do 34,34 proc.

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,20 pkt. proc. do 5,27 proc. Siódmą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,68 proc. udziału; - 0,06 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (1,99 proc.; do góry o 0,10 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 9,60 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9 proc. (w dół o 0,67 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,09 pkt. proc. do 6,32 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,33 pkt. proc. do 6,21 proc.).

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,48 proc.; do góry o 0,14 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami tygodnia. PŚ w skokach przed „M jak miłość”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wdse
TVP INFO coraz częściej przegrywa z Polsat News w komercyjnej.
odpowiedź
User
Jordi
TVP INFO coraz częściej przegrywa z Polsat News w komercyjnej.


Grupa komercyjna 16-49 jest tylko po to, żeby mieli podkładkę do pokazywania przegranych TVP. W 16-59 już połowa pozycji to TVP, a w grupie powiedzmy 16-69 pewnie jeszcze więcej.
odpowiedź
User
Wdse
TVP INFO coraz częściej przegrywa z Polsat News w komercyjnej.


Grupa komercyjna 16-49 jest tylko po to, żeby mieli podkładkę do pokazywania przegranych TVP. W 16-59 już połowa pozycji to TVP, a w grupie powiedzmy 16-69 pewnie jeszcze więcej.

Wiadomo, trzeba sobie jakoś tłumaczyć porażkę wśród młodych widzów :lol:
odpowiedź