SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach (raport z drugiej połowy 2015 roku)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Article

W Warszawie na pozycję lidera - z drugiej lokaty - awansowała Trójka (z 11,2 proc. do 14,7 proc. udziału). Na drugie miejsce spadło Radio ZET (taki sam udział na poziomie 13,1 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (z 8,0 proc. do 8,4 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z siódmej - awansowało VOX FM (z 5,8 proc. do 7,6 proc.).

>>> Rynek radiowy w Warszawie

W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (spadek z 33,7 proc. do 30,9 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 7,3 proc. do 11,3 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (pomimo straty z 6,3 proc. do 5,2 proc.). Na czwartą lokatę - z ósmej - awansowało RMF MAXXX (z 4,4 proc. do 5,1 proc.).

>>> Rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej

W Trójmieście nowym liderem - po awansie z drugiego miejsca - została Trójka (z 13,6 proc. do 15,8 proc. udziału). Na drugą pozycję spadło RMF FM (z 18,8 proc. do 15,6 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło Radio ZET (strata z 11,2 proc. do 10,2 proc.). Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało Polskie Radio Gdańsk (taki sam udział na poziomie 9,1 proc.).

>>> Rynek radiowy w Trójmieście

W Poznaniu na pierwsze miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 8,7 proc. do 14,5 proc. udziału). Wiceliderem było Radio Eska (strata z 13,1 proc. do 11,2 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęły Złote Przeboje (z 12,3 proc. do 11,1 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z pierwszej - spadło RMF FM (z 13,6 proc. do 10,4 proc.).

>>> Rynek radiowy w Poznaniu

W Krakowie pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 25,5 proc. do 24,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (wzrost z 10,0 proc. do 11,8 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowało się Radio ZET (strata z 8,4 proc. do 7,1 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca piątego - awansowała Jedynka (z 6,4 proc. do 6,8 proc.).

>>> Rynek radiowy w Krakowie

W Łodzi na pozycji lidera uplasowało się RMF FM (spadek z 14,8 proc. do 13,6 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio ZET (z 12,5 proc. do 12,2 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowała Trójka (z 8,3 proc. do 10,1 proc.). Czwarta lokata należała do Eski (strata z 10,3 proc. do 9,6 proc.).

>>> Rynek radiowy w Łodzi

We Wrocławiu na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowała Trójka (z 9,8 proc. do 14 proc. udziału). Na drugą pozycję spadło RMF FM (z 11,9 proc. do 10,0 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca szóstego - awansowały Złote Przeboje Kolor (z 7,0 proc. do 7,1 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca dziewiątego - awansowało TOK FM (z 4,7 proc. do 7,0 proc.).

>>> Rynek radiowy we Wrocławiu

W Szczecinie pierwszą lokatę zajęło Radia Szczecin (spadek z 18,2 proc. do 17,6 proc. udziału). Wiceliderem było Radio ZET (z 13,7 proc. do 12,8 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (z 12 proc. do 12,5 proc.). Natomiast na czwarte miejsce spadła Trójka (z 13 proc. do 11,6 proc.).

>>> Rynek radiowy w Szczecinie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach (raport z drugiej połowy 2015 roku)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Dane mają charakter historyczny - mamy już 3 miesiąc następnego roku.
odpowiedź
User
orion2
Polskie Radio powinno odejść od kierowania się wynikami tego typu badań. Albo misja, albo słupki-wybór jest oczywisty-oferta Polskiego Radia w żadnym wypadku nie powinna uwzględniać wyników słuchalności. Priorytetem powinien być wysoki poziom w zakresie kultury, która ma podnosić poziom intelektualny słuchaczy. Tutaj ewentualnie widzę możliwość badań odpowiadających na pytanie: czy oferta Polskiego Radia spełnia wymagania kultury najwyższych lotów.
odpowiedź
User
kunon
Trójka wygrała z Zetką w Warszawie. No, brawo! Padł bastion....
odpowiedź