SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wystartował cyfrowy magazyn 'Pepper by Pino'

W sieci pojawił się e-magazyn "Pepper by Pino" - wspólny projekt domu sprzedaży prasy Ad Meritum oraz platformy internetowej Pino.

"Pepper by Pino" powstał z myślą o młodych użytkownikach internetu, którzy coraz rzadziej sięgają po tradycyjne wydania gazet. Na początku ma ukazywać się co kwartał. Treści prezentowane w magazynie dotyczą muzyki, mody, nowości technicznych, motoryzacji i zagadnień społeczno-obyczajowych. Ideą pisma jest promocja platformy Pino, która dostarcza część kontentu do magazynu -  znaleźć w nim można zatem przegląd najpopularniejszych filmów z serwisu patrz.pl, newsów z xoxo.pl czy ithink.pl czy najciekawszych kanałów z Pino TV. Reszta zawartości pozyskiwana jest od autorów zewnętrznych.

Ad Meritum w projekcie odpowiada za jego koordynację, produkcję magazynu oraz pozyskiwanie do niego reklam. Oferta reklamowa "Pepper by Pino" zawiera elementy multimedialne czy opcję przekierowywania użytkowników na stronę reklamodawcy.

Premiera pierwszego numeru wsparta jest kampanią reklamową w serwisach grupy Pino, na którą składają się m.in. reklamy typu display, mailingi, linki tekstowe itp. Akcja ma potrwać do 28 grudnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wystartował cyfrowy magazyn 'Pepper by Pino'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl