SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy „Disco Hit Festival”

Od kilku do kilkunastu procent więcej niż rok temu trzeba zapłacić za reklamy na antenie Polsatu z oferty na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016” i koncercie Radia ZET.

Lipcowa ramówka Polsatu zdominowana jest przez filmy. Stacja serwuje je widzom każdego wieczoru. I choć latem oglądalność telewizji generalnie maleje, Polsat w porównaniu z lipcem ub.r. podniósł ceny emisji spotów.

Najwięcej kosztują reklamy przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016”, który stacja pokaże 8 lipca. Za 30-sek. spot trzeba zapłacić od 28,4 do 44,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To ponad 8 tys. więcej niż rok temu, gdy najdroższy spot przy tej transmisji kosztował 36,7 tys. zł.

Niewiele niższą cenę mają spoty przy „Koncercie Radia ZET”, który zostanie wyemitowany 24 lipca - kosztują od 25,8 do 39,4 tys. zł.

39 tys. zł to cena najdroższego spotu przy transmisjach z Ligi Światowej siatkarzy - tyle kosztuje reklama przy meczu finałowym, który zostanie pokazany 13 lipca. Przy wcześniejszych transmisjach z tego wydarzenia spoty mają niższe ceny: do 17,4 tys. zł przy meczu Belgia - Polska, do 21,5 tys. zł - przy meczu Polska - Francja i do 14,1 tys. zł przy spotkaniu Polska-Brazylia.

30 sekund czasu reklamowego w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” - maksymalnie 37,7 tys. zł (wobec 37,8 tys. zł rok wcześniej). Z kolei maksymalna cena reklamy we wtorkowym paśmie filmowym kosztuje do 35,5 tys. zł, podczas gdy rok temu wynosiła 25,7 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się przy serialu „Świat według Kiepskich” zapłacą 23,2 tys. zł (22,3 tys. zł w lipcu ub.r.).

Ceny reklam przy „Wydarzeniach” wynoszą 22,1 tys. zł w niedziele i 19,6 tys. zł w dni powszednie (rok temu odpowiednio: 20,7 tys. zł i 13,5 tys. zł).

Spot przy nadawanym zaraz po „Wydarzeniach” serwisie sportowym kosztuje 26,8 tys. zł w niedziele (w lipcu ub.r. 22,2 tys. zł) i 22,5 tys. zł w dni robocze (przed rokiem 19,8 tys. zł), a przy prognozie pogody: 29,3 tys. zł i 23,9 tys. zł (rok temu: 23,7 tys. zł i 21,3 tys. zł).

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizji ogólnopolskiej ujawniło cennik na lipiec. Pierwsze swoją ofertę podało TVN Media, a potem biuro reklamy Telewizji Polskiej.

Dołącz do dyskusji: Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy „Disco Hit Festival”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
somi85
nie dziwię się, disco polo zawsze zapewnia bardzo dobre wyniki oglądalności :)
odpowiedź