SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNwzrósł do 21,5% w lutym, w porównaniu z udziałem na poziomie 21,0%w analogicznym okresie poprzedniego roku. W "prime time" udział wrynku spadł do 24,1% wobec 24,2% w lutym 2007 roku, podała spółka wponiedziałkowym komunikacie.

Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN

Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w lutym o0,4 pkt r/r do 16,4%.

Zagregowany całodobowy udział w rynku kanałów tematycznych GrupyTVN wzrósł z 4,8% w lutym 2007 r. do 5,0% w lutym 2008 r.Zagregowany całodobowy udział w rynku pozostałych prawie 30 kanałówtematycznych wzrósł w lutym 2008 r. o ponad 4 punkty procentowe do18,3%" - czytamy w komunikacie.

Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portaluinternetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl