SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem

W bieżącym roku wszystkie stacje informacyjne zanotowały wzrost cennikowych wpływów reklamowych. Liderem w przychodach z reklam jest TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

<!-- 0.5092s -->

W okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku kanał TVN24 cennikowo zarobił z reklam 372,74 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wpływy zwiększyły się o 30,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do kanału TVN Info, którego wpływy reklamowe w analizowanym okresie wyniosły 157,51 mln zł, po wzroście o 8,68 proc.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat News z wynikiem 69,56 mln zł. W porównaniu do okresu od 1 stycznia do 17 listopada ub.r. wpływy reklamowe tej stacji zwiększyły się o 2,92 proc.

>>> TVN24 liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych

Dalej uplasowały się takie stacje jak: Superstacja (61,92 mln zł; wzrost o 16,19 proc.) oraz Polsat Biznes (42,61 mln zł).

Cennikowe wpływy reklamowe stacji informacyjnych (w zł)

01.01.2012 - 17.11.2012

01.01.2013 - 17.11.2013

 
 

TVN24

285 081 099

372 738 983

 

TVP Info

144 930 415

157 511 762

 

Polsat News

67 583 170

69 558 455

 

Superstacja

53 288 808

61 917 523

 

Polsat Biznes [TV Biznes]

-

42 610 670

 


Powyższa tabela przedstawia sumaryczne wpływy reklamowe (dane cennikowe netto, bez rabatów) stacji informacyjnych w okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2012 roku oraz od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku. Nielsen Audience Measurement spotowo nie monitoruje stacji TVN CNBC. Firma ta również pod tym względem nie monitorowała w ub.r. stacji Polsat Biznes (wówczas pod nazwą TV Biznes).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DZIWNE
Recesja na rynku reklamy dotknęła tylko TVP info.
59 9
odpowiedź
User
16-49 wie o co chodzi
Trudno żeby w tvp-Info rosły komercyjne przychody z reklam, skoro nikt nie ogląda tej nieudolnej propagandy.
55 9
odpowiedź
User
analityk
zapomnieliście dodać o 99% rabatach od tych cenników ...
12 20
odpowiedź
User
słabizna
TVP nie ma programu. Oglądalność spada. Reklamodawcy nie interesują się nieoglądaną telewizją. Reklamy nisko budżetowe. Małe wpływy.
45 9
odpowiedź
User
Lollololiii
Ludzie nie dadzą się wykiwać prostym umysłom z UDecji i Trybunki Wyborczej. TAI i TVP Info upadną.
41 8
odpowiedź