Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. wstosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38proc.).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski