Xenea Regular Plus reklamowana na kinowych lustrach

W kinach w całej Polsce rusza kampania reklamowa Xenea Regular Plus, suplementu diety z portfolio USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Xenea Regular Plus jest prowadzona w formie naklejek, które zostały umieszczone na lustrach w damskich toaletach 51 kin z sieci Cinema City i Multikino. Akcja pod hasłem „Przebojowo usuwa skłonność do zaparć… w 3 dni!” ma na celu budowę świadomości produktu i podkreślenie jego lifestylowego charakteru.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej