Yahoo najpopularniejszą wyszukiwarką w Japonii

We wrześniu bieżącego roku japońscy internauci wykonali 5,9miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach, a na jednegoużytkownika przypadło średnio 96 wyszukiwań.

km
km
Udostępnij artykuł:

Liderem były strony należące do Yahoo, które zanotowały 51,2procenta udziałów w rynku - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Na drugim miejscu były strony należące do Google (39 procentudziałów w rynku), a daleko w tyle na kolejnych pozycjach znalazłysię strony Rakuten Inc (2 procent), Microsoftu (1,5 procenta), NTTGroup (1,4 procenta), Amazon (0,9 procenta), Excite Japan (0,7procenta), NEC Corporation (0,6 procenta), MIXI, Inc. (0,5procenta) oraz GMO Internet Group (0,3 procenta).

Z danych comScore wynika również, że we wrześniu 341,85 milionainternautów z regionu Azji i Pacyfiku wykonało 28,97 miliardawyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach. Tym samym znajduje siętam największa na świecie liczba internautów korzystających zwyszukiwarek spośród pięciu regionów świata monitorowanych przezfirmę badawczą.

Największą populację pod tym względem stanowią Chiny z liczbą149,22 miliona użytkowników wyszukiwarek. Kolejne są: Japonia(61,13 mln), Indie (22,93 mln), Korea Południowa (21,07 mln),Tajwan (9,74 mln), Australia (8,52 mln), Malezja (6,21 mln), HongKong (2,77 mln), Singapur (1,62 mln) oraz Nowa Zelandia (1,5mln).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu