SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy program „You can dance - nowa generacja” poprawił wyniki po przeniesieniu z TVP2 do TVP1

Nowy program „You can dance - nowa generacja” oglądało średnio 1 mln widzów, z czego premiery w TVP2 śledziło 856 tys. osób, a w TVP1 - 1,06 mln widzów. Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków wyniosły 13,82 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Karolina Olszewska, zwyciężczyni „You can dance - nowa generacja”; fot. TVPArticle

„You can dance - nowa generacja” na antenie TVP2 oglądać można w piątki o godz. 20.35 (przez pierwsze dwa tygodnie o 20.00), w okresie od 10 do 24 września 2021 roku. Średnia widownia tanecznego widowiska wyniosła 856 tys. osób, co przełożyło się na 7,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Telewizja Polska wraz z początkiem października w trybie nagłym przeniosła emisję „You can dance - nowa generacja” do TVP1 na niedzielny access prime-time (na godz. 17.15). Od 3 października do 28 listopada talent-show śledziło 1,06 mln osób, co przełożyło się na 8,77 proc. udziału w 4+, 6,15 proc. w 16-49 oraz 5,82 proc. w 16-59.

1 mln widzów wszystkich odcinków

Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków nadanych w TVP2 i TVP1 wyniosła 1,06 mln osób (odpowiednio 8,28 proc., 5,94 proc. oraz 5,63 proc.).

Największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, produkcja zgromadziła 28 listopada (był to finałowy odcinek z godz. 18.15).

TVP2 w czasie nadawania „You can dance - nowa generacja” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,69 proc. („Twoja twarz brzmi znajomo”). Druga była TVP1 (10,21 proc.; gł. „Alarm!”, „Ojciec Mateusz” i „Na sygnale”), a trzeci - TVN (7,59 proc.; filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.

Z kolei TVP1 w czasie nadawania premier „You can dance - nowa generacja” była wiceliderem na tle analizowanych stacji. Pierwszy w tym czasie był Polsat z udziałem na poziomie 9,10 proc. (filmy fabularne i „Nasz nowy dom”). Trzecie miejsce zajął TVN (6,47 proc.; różne audycje, w tym transmisje PŚ w skokach narciarskich), a czwarta była TVP2 (3,92 proc.; „Smaki świata - pośród mórz”, „Panorama” i „Pogoda”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „You can dance - nowa generacja” w TVP2 i TVP1 wyniosły 13,82 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„You can dance - nowa generacja” to jesienna nowość TVP2, którą przygotowoła firma Endemol Shine Polska. Jest to polska wersja formatu „So you think you can dance. The next generation” - reality-show mającego na celu wyłowienie wszechstronnie uzdolnionych tancerzy w wieku od 8 do 13 lat.

Program ma podobną formułę do „So you think you can dance” z udziałem osób od 16 do 30 lat, którą w latach 2007-2016 pokazywał TVN (pod nazwą „You can dance. Po prostu tańcz!”). Licencjodawcą i producentem obu projektów jest Endemol Shine Polska.

Jurorami w pierwszej edycji „You can dance - nowa generacja” byli Agustin Egurrola (przewodniczący), Klaudia Antos (uczestniczka „You can dance. Po prostu tańcz!” 9) i Michał Kostrzewski. Show prowadziły Ida Nowakowska i Roksana Węgiel.

Pierwszą polską edycję „You can dance - nowa generacja” wygrała 12-letnia Karolina Olszewska.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc., a TVP2 - 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy program „You can dance - nowa generacja” poprawił wyniki po przeniesieniu z TVP2 do TVP1

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
W nowym paśmie 1 mln widzów czyli mniej niż powtórka Ojca Mateusza który wcześniej zajmował to pasmo. Może po prostu przyjmijmy ze Endemol od kilku dobrych lat nie zdołał zrobić żadnego dobrego programu rozrywkowego.
odpowiedź
User
Mata
Ale Kurski musi być wściekły
odpowiedź
User
Mario
Jesienne ramówki TVP i Polsatu to klapy, klapy i jeszcze raz klapy
odpowiedź