SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Young and Awesome dla PKP Intercity w social media

Agencja Young and Awesome zajmie się przez trzy najbliższe lata obsługą spółki PKP Intercity w social media. W przetargu pokonała dwóch konkurentów.

W przetargu na social mediową obsługę PKP Intercity oferty, oprócz zwycięskiej agencji, złożyły dwa konsorcja: Hey You! z Mastermind Media oraz ClickAd z Jero.

Agencja Young and Awesome zajmie się kompleksową obsługą PKP Intercity w social media, z naciskiem na takie portale jak Facebook, Twitter i YouTube.

PKP Intercity w zakresie kreacji reklam współpracuje obecnie z agencją BBDO Warszawa, a w zakresie planowania i zakupu mediów - z Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Young and Awesome dla PKP Intercity w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl