SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes

W tym roku jury nominowało przyznało 25 nominacji w konkursie Young Creatives Cannes, skierowanym do młodych pracowników branży kreatywnej.

fot. Paulina Wilczyńskafot. Paulina Wilczyńska

W konkursie mogły startować osoby urodzone po 24 czerwca 1987 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy wiosennej edycji programu startowali w kategoriach:  Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin.

W kategorii Digital zadaniem uczestników było stworzenie projektu digitalowej kampanii budującej świadomość nowego produktu z portfolio marki Redds - Bianco. Pomysły oceniało jury pod przewodnictwem Kuby Sagana z agencji K2. Brief napisała Iza Ciupińska z Kompanii Piwowarskiej oraz Luiza Jaworska – Nogal z VML Poland. Do kategorii Digital zgłosiły się 43 zespoły.

Nominacje otrzymali Anna Kukowska i Krystian Wojtkowski  (GoldenSubmarine), Natalia Żmuda i Klaudia Karkulowska (McCann Worldgroup Poland) oraz Patrycja Rogacz i Aleksandra Berka (They.pl / Melting Pot).

W kategorii Print Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do skorzystania z usług Smart Home od innogy. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Martina Winthera z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. W eliminacjach udział wzięło 40 dwuosobowych teamów. Brief napisała Agata Grabowska (Blink) oraz Małgosia Nieciecka (innogy).

Nominacje otrzymali: Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska  (Change Serviceplan), Adriana Hochmańska i Kaja Dobrzańska (J. Walter Thompson Group Poland), Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski (Artegence).

Do kategorii Fil zgłosiło się 18 zespołów, które miały za zadanie wypromowanie nowego wariantu Książęce IPA. Kategorią Film opiekował się również Martin Winther. Brief napisała Natalia Babczyńska z Kompanii Piwowarskiej.

Nominacje otrzymali: Michał Oleksów i Damian Kitowski  (Cut The Mustard / VML Poland), Paweł Murawski i Bartosz Bulak (Publicis DWL), Koka Skowrońska i Mateusz Wasążnik (team niezależny), Tomasz Kartasiński i Jędrzej Piotrowski (Walk Creative).

W kategorii Design zadaniem było stworzenie projektu identyfikacji wizualnej nowego wydarzenia marki Red Bull, które łączy świat sportu i nowych technologii. Przewodniczącym kategorii była Agnieszka Koćmierowska z Ogilvy&Mather.  Brief napisał Krzysztof Białkowski z Red Bulla. W tej kategorii rywalizowało 19 teamów.

Nominacje otrzymali Karolina Pasek i Agnieszka Grajda (Communications Unlimited)  oraz Oleksandr Shumko i Paulina Bertolassi (zespół niezależny).

Zadaniem zakwalifikowanych zespołów w kategorii PR  było stworzenie projektu działań public relations  promujących asortyment sypialniany IKEA. Kategorią opiekowała się Agnieszka Bacińska z Walk PR. Brief napisał Marek Rosłan z Saatchi& Saatchi IS oraz Małgorzata Jezierska z IKEA.  Do kategorii zgłosiło się 13 teamów z agencji PR i działów PR agencji reklamowych.

Nominacje otrzymali Areta Szpura i Helena Korniejew (Big Picture), Karolina Sirko i Karolina Patryka (24/7Communication), Aleksandra Witkowska i Aleksandra Lalka (Publicon).

Zadaniem uczestników kategorii Clients było znalezienie przestrzeni, która łączyła by ich marki z misją Centrum Spotkania Kultur w Lublinie i przyczyniała się do popularyzacji kultury i sztuki. Kategorią opiekował się Dawid Szczepaniak z  VML Poland. Brief napisał Roman Łoziński z Think ECO. Łącznie wystartowało 10 teamów złożonych z pracowników działów marketingu.

Nominacje otrzymali Kamil Zug i Maciej Kuś (Kompania Piwowarska), Marta Legutko i Olga Gralińska (Play),  Igor Zajda i Julia Czyżykowska (Grupa Żywiec).

W kategorii Media zadaniem 17 zakwalifikowanych zespołów było przygotowanie strategii działań mediowych skierowanej do studentów w wieku 18-20 lat, która zwiększyłaby świadomość Red Bulla jako idealnego napoju na domówki. Obradom jury przewodniczyła Anna Gruszka z IPG Mediabrands. Brief napisał Dawid Sadlak z Red Bulla.

Nominowani to Dorian Szymański i Marta Nowak (Havas Media), Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów – Szczepaniak (MullenLowe Mediahub), Ilona Abratańska i Hanna Jaskułowska (Universal McCann), Marlena Ryniak i Joanna Glijer (Mediacom), Sebastian Mucha i Olimpia Modrzejewska (Mediacom),  Marcin Gotowiec i Ariel Kępka (Wavemaker), Piotr Rychel i Paulina Olszak (K2 Media).

Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions.

Zwycięskie zespoły poznamy 28 maja. Nagrodą  główną w poszczególnych kategoriach jest  udział w międzynarodowych finałach Young Lions.                                                                           

Dołącz do dyskusji: 25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl