Reserved z najpopularniejszą reklamą na YouTube w 2019 r. W grudniu liderem spot Allegro (wideo)

Według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok, największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Reserved z modelką Kendall Jenner. W grudniu najpopularniejszy był świąteczny spot Allegro.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za rok 2019 należy do reklamy polskiej marki odzieżowej Reserved z udziałem modelki Kendall Jenner, promujący jesienno-zimową kolekcję. Wyreżyserowany przez Gordona Von Steinera spot jest utrzymany w surrealistycznej konwencji, a swoją estetyką nawiązuje do włoskich filmów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/monika-kaplan-dyrektor-globalnego-marketingu-reserved-odeszla-z-lpp,7170791597693057a ##

 

Drugie miejsce wśród wszystkich filmów reklamowych w 2019 roku zajęło wideo promujące Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół przedstawia swoje podejście do biznesu, opowiadając przy tym o przydatnych funkcjach smartfona.

 

Trzecie miejsce na podium zajęła reklama "Szef i reszta - Podwyżki", stworzona dla platformy Pracuj.pl. Bohaterem spotu jest znana już z poprzednich realizacji serwisu postać pracodawcy w krzywym zwierciadle. Tym razem ze smutkiem opowiada on o stale rosnących kosztach życia, by na koniec oświadczyć, że "na szczęście" nie zamierza on podwyższyć pensji swoim pracownikom.

 

Wśród topowych filmów reklamowych 2019 roku znalazła się także reklama Play "Zgarnij 30 GB za DARMO, jak Ania Dąbrowska!", przygotowana przez agencję Grandes Kochonos, w której piosenkarka odwiedza salon operatora śpiewając swój przebój "Z Tobą nie umiem wygrać" i promując ofertę dodatkowych 30 GB internetu.

 

 

Świąteczna reklama Allegro najpopularniejsza w grudniu

Pozycja lidera w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard bezsprzecznie należy do świątecznej reklamy Allegro, która pokazuje wzruszającą historię budowania relacji pomiędzy babcią i wnuczką.

 

Wspomniane już wcześniej śpiewające chomiki uplasowały się na drugiej pozycji, tym razem występując w reklamie poświątecznej promocji Media Expert, w której wykonują przerobioną wersję piosenki zespołu O.N.A. pt. "Znalazłam".

 

Trzecie miejsce na grudniowym podium zajęła reklama Play promująca ofertę JuniorBox, w której Roksana Węgiel i Dawid Kwiatkowski wykonują świąteczną piosenkę "Rockin' around the Christmas tree".

 

Popularny okazał się również spot "Hoffen Chef Express - Twój Dużorobiks", który pokazuje zalety gotowania przy użyciu wielofunkcyjnego robota kuchennego dostępnego w sklepach sieci Biedronka, a także reklama marki IKEA, w której wolontariusz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich opowiada o samotnych świętach starszych ludzi i zachęca do pomocy w akcji.

 

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]