YouTube: nowe funkcje dla artystów

YouTube zapowiedział udostępnienie nowych funkcji, dzięki którym artyści będę mogli liczyć na dodatkowe zyski ze swojej obecności w serwisie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z nowości to "Merch Store", dzięki której partnerzy YouTube będą mogli zaoferować swoim fanom dodatkowe produkty bezpośrednio na swoich kanałach. Za pośrednictwem takiego zintegrowanego sklepu artyści będą mogli sprzedawać różnego rodzaju gadżety, bilety na koncerty, a także piosenki w wersji cyfrowej.

Serwis nawiązał tutaj współpracę z kilkoma firmami, które będą pośredniczyć w sprzedaży poszczególnych produktów. Wśród nich są Topspin (gadżety), SongKick (bilety) oraz iTunes i Amazon (cyfrowe utwory). Funkcja ma zostać udostępniona w najbliższych kilku tygodniach.

grafika

Należący do Google serwis wprowadza także kilka usprawnień, które mają ułatwić niezależnym wytwórniom nagraniowym zarabianie na udostępnianych treściach, także tych tworzonych przez zwykłych użytkowników.

Przy okazji YouTube poinformował, że każdego miesiąca serwis odwiedza 800 milionów użytkowników.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami