YouTube przed CDA, w górę WP Pilot i Vimeo (TOP10 serwisów wideo)

Wśród serwisów wideo liderem w polskim internecie z ogromną przewagą nad konkurentami jest niezmiennie YouTube. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły WP Pilot i Vimeo, a mocno zmalała liczba odsłon Vider.info i sekcji wideo Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
YouTube przed CDA, w górę WP Pilot i Vimeo (TOP10 serwisów wideo)

Przeglądarkową wersję YouTube’a w listopadzie br. odwiedziło 19,65 mln polskich internautów, co dało 69,74 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali w serwisie 854,7 mln odsłon.

YouTube jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Zajmujący drugie miejsce CDA.pl w kategorii wideo zanotował 5,58 mln użytkowników, natomiast pozostałe dziewięć witryn z zestawienia łącznie miały 136,2 mln odsłon, z czego 85,53 mln przypada na CDA.pl, a 16,92 mln na Alltube.pl.

W zestawieniu są dwa serwisy wideo portali horyzontalnych. WP Pilot, oferujący streaming kilkudziesięciu stacji telewizyjnych (większość odpłatnie) zanotował 2,29 mln odwiedzających i 14,3 mln odsłon, a sekcja wideo Interii - 427 tys. użytkowników i 1,11 mln odsłon.

Na Vider.info 1,07 mln internautów wykonało 8,69 mln odsłon, na Vimeo.com 768,1 tys. odwiedzających wygenerowało 1,69 mln odsłon, Zaq2.pl miał 738,8 tys. użytkowników i 2 mln odsłon, a Dailymotion.com - 609,1 tys. użytkowników i 1,86 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-listopad-2019-wyniki-facebook-przed-wirtualna-polska-allegro-wyprzedzilo-onet-i-wp-pl,7170797096158849a ##

Alltube.pl przy 281,5 tys. odwiedzających zanotował 16,92 mln odsłon, co daje średnio 60,1 odsłon na użytkownika. W przypadku YouTube’e ten wskaźnik wyniósł 43,5 odsłon, na CDA.pl - 15,3, a na Weeb.tv - 10,8. W pozostałych serwisach odwiedzający wykonywał przeciętnie poniżej 10 odsłon.

grafika

W porównaniu z październikiem YouTube zyskał 862,2 tys. użytkowników i 19,4 mln odsłon (to odpowiednio 4,6 i 2,3 proc. w górę), a CDA.pl - 151,6 tys. użytkowników i 3,26 mln odsłon (2,8 i 4 proc.).

Procentowo jeszcze większe wzrosty osiągnęły WP Pilot, Vimeo.com i Zaq2.pl. W pierwszym serwisie przybyło 360,3 tys. użytkowników (18,6 proc.) i 1,8 mln odsłon (14,4 proc.), w drugim - 174 tys. odwiedzających (29,3 proc.) i 201 tys. odsłon (13,5 proc.), a w trzecim - 227,4 tys. użytkowników (44,5 proc.) i 174,1 tys. odsłon (9,5 proc.).

Weeb.tv zanotował wzrost o 180,5 tys. użytkowników (90,4 proc.) i 711,5 tys. odsłon (21,1 proc.), a Alltube.pl - o 77,8 tys. odwiedzających (38,2 proc.) i 7,2 mln odsłon (74,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ranking-serwisow-vod-w-polsce-netflix-hbo-go-ipla-player,7170795242506369a ##

Natomiast Vider.info przy wzroście liczby odwiedzających o 46,8 tys. (4,6 proc.) stracił 8,89 mln odsłon (50,5 proc.), a dział wideo Interii zyskał 24,8 tys. użytkowników (6,2 proc.), tracąc 308,2 tys. odsłon (21,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu