YouTube przyciąga polskich internautów na prawie 20 godzin, CDA na dwie

YouTube’a odwiedza prawie 90 proc. polskich internautów, każdy spędza tam średnio prawie 20 godzin. YouTube Kids przyciąga użytkowników przeciętnie na 3-5 godzin, a CDA - na prawie dwie godziny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
YouTube przyciąga polskich internautów na prawie 20 godzin, CDA na dwie

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. YouTube’a, jako serwis www i aplikację mobilną, odwiedziło 26,18 mln polskich użytkowników, co dało 88,11 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 19 godzin, 51 minut i 53 sekundy.

We wszystkich statystykach YouTube wyprzedza inne witryny wideo o kilka długości. CDA w kategorii wideo, czyli bez uwzględnienia subskrypcyjnej platformy CDA Premium z filmami i serialami, zanotowało 6,34 mln użytkowników, 21,34 proc. zasięgu oraz godzinę, 56 minut i 53 sekundy średniego czasu spędzonego przez internautę.

Kilka godzin przeciętnego czasu korzystania osiągnęła też aplikacja YouTube Kids - odwiedziło ją 1,13 mln polskich internautów (co dało 3,81 proc. zasięgu), spędzając tam średnio 5 godzin i 32 sekundy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-netflix-przyciaga-polakow-na-6-godzin-disney-i-prime-video-ze-spadkami-mocno-w-gore-viaplay,7169773385004673a ##

W zestawieniu są jeszcze dwie globalne witryny. Dailymotion zanotował 636,2 tys. użytkowników, 2,14 proc. zasięgu oraz 8 minut i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Vimeo - 462,3 tys. internautów, 1,56 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 13 sekund średniego czasu.

Z kolei Vider.info odwiedziło 2,42 mln internautów (8,14 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 44 minuty i 2 sekundy, a Filmiki.tv przyciągnęły 1,19 mln użytkowników (4,02 proc. zasięgu), średnio na 9 minut i 7 sekund.

Zaq2.pl miał 861,7 tys. odwiedzających, 2,9 proc. oraz 12 minut i 21 sekund przeciętnego czasu korzystania, Filman.cc - 840,3 tys. użytkowników, 2,83 proc. zasięgu oraz 13 minut i 54 sekundy średniego czasu korzystania, a Milanos.pl - 724 tys. internautów, 2,44 proc. zasięgu oraz minutę i 37 sekund przeciętnego czasu.

Na stronie głównej Filman.cc eksponowane są premierowe filmy i seriale, linki prowadzą do ich nielegalnych kopii na zagranicznych portalach hostingowych. Natomiast wydawca w notce o prawach autorskch zapewnia, że „na bieżąco monitoruje udostępniane treści”, a „w przypadku, w którym udostępnione materiały naruszają lub mogą naruszać prawa osób trzech właściciel FILMAN niezwłóczenie blokuje te materiały i uniemożliwia ich dalsze wykorzystanie”.

grafika

Miesiąc do miesiąca YouTube stracił 505,8 tys. użytkowników (to 1,9 proc. w dół), a średni czas spędzony na platformie wydłużył się o godzinę, 47 minut i 27 sekund (czyli 9,9 proc.).

Na CDA liczba internautów zmalała o 164,1 tys. (2,5 proc.), a przeciętny czas korzystania wzrósł o 7 minut i 35 sekund (6,9 proc.), z kolei w aplikacji YouTube Kids ubyło aż 1,18 mln internautów (51 proc.), a średni czas korzystania zwiększył się o 2 godziny, 11 minut i 50 sekund (78,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-przed-onetem-facebook-wyprzedzil-allegro-mediapanel-z-sierpnia,7169775891150465a ##

Inaczej zmieniły się wyniki czterech witryn. Vider.info zanotował wzrost liczby użytkowników o 359,6 tys. (17,5 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 2 minuty i 6 sekund (4,5 proc.), Zaq2.pl - wzrost o 292,9 tys. internautów (51,5 proc.) i spadek o 11 minut i 21 sekund średniego czasu (47,9 proc.), Milanos.pl - wzrost o 78,1 tys. internautów (12,1 proc.) i spadek o 17 sekund średniego czasu (14,9 proc.), a Dailymotion - wzrost o 252,1 tys. użytkowników (65,6 proc.) oraz spadek o minutę i 5 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (11,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu