SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Suzuki do Axel Springer Polska

Do działu marketingu prasy codziennej Axel Springer Polska dołączyłPaweł Gruchała. Objął on nowo powstałe stanowisko B2B Managera.

Będzie zajmował się działaniami B2B dla prasy codziennejwydawnictwa (Dziennik, Fakt, Przegląd Sportowy). PrzełożonąGruchały jest Ewa Lampart.

Gruchała przeszedł do Axel Springer Polska z Suzuki MotorPoland, gdzie był koordynatorem marketingu. Ukończył WydziałZarządzania UW na kierunku zarządzanie i marketing.

Dołącz do dyskusji: Z Suzuki do Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl