SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z UPC Polska do Aster

Monika Rutkowska jest od 15 maja br. starszym specjalistą ds.komunikacji operatora kablowego Aster. Zastąpiła na tym stanowiskuMagdalenę Sikorską, która pożegnała się z firmą.

Rutkowska jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną (w tymkontakty z mediami) i wewnętrzną Aster w Polsce. W ramach swoichobowiązków zajmować się będzie także projektami o charakterzeprospołecznym.

Monika Rutkowska od 1998 roku związana była z siecią UPC Polska(początkowo jeszcze pod nazwą Polska Telewizja Kablowa). Pełniłatam funkcję specjalisty ds. public relations oraz koordynatora ds.komunikacji.

Dołącz do dyskusji: Z UPC Polska do Aster

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Inga
Kochani,


Ponad dwa lata temu zawarłem umowę z firmą Aster na pełen pakiet ich usług.
Umowa została rozwiązana po zakończeniu promocji, czyli kilka dni temu, co pisemnie potwierdziła firma Aster.
Ponieważ po porównaniu aktualnej oferty usług firm dostępnych w mojej lokalizacji doszedłem do wniosku, iż bardziej atrakcyjny będzie pakiet usług oferowanych przez konkurencję (UPC), umówiłem wizytę technika UPC w celu przeprowadzenia podłączenia do sieci UPC (zależalo mi szczególnie ma pakiecie rozmów non-stop i internecie).
Ku memu zdziwieniu przybyły na miejsce technik UPC usiłujący dokonać podłączenia stwierdził, iż nie jest to możliwe gdyż kabel sygnałowy prowadzący do mojego mieszkania mimo zakończenia umwy z ASTER nie został wypięty z instalacji Aster (koniec kabla fizycznie uwieziony w ich zamkniętej skrzynce) i tym samym mimo, iż Aster nie dostarcza mi obecnie żadnych usług, skutecznie blokuje dostęp do usług konkurencji.
Sprawę zgłosiłem na infolinii Aster i ich pracownik ma wspomniany kabel wypiąć po weekendzie (a co się będzie aster spieszył, skoro inetresują mnie usługi konkurencji). Do czasu podłączenia usług UPC zmuszony jestem siegnąć po komórkę (nie bez powodu zainteresowal mnie pakiet rozmowy non-stop) i już widzę, że będzie to kosztowało parę set złotych bo jak na złość muszę podzwonić trochę za granicę w związku z wykonywanymi zleceniami.
Na koniec tej przydługiej opowieści kilka pytań:
Czy opisane działanie firmy Aster jest praktyką?
Jak walczyć z bylejakością operatora telewizji kablowej Aster skutkującą jak w opisanym przypadku, blokowaniem byłym abonentom dostępu do usług konkurencji?



odpowiedź