SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska

'Gdańsk. Tu się żyje!'- to nazwa nowej kampanii wizerunkowejGdańska, która rozpoczyna się 14 kwietnia. Założeniem kampanii jestpromocja licznych atutów, które sprawiają, że Gdańsk jest miastem,w którym warto studiować, pracować, zamieszkać.

W ramach kampanii Gdańsk będzie widoczny nie tylko w mediach,ale również na ulicach olbrzymie reklamy wielkoformatowe (50 m.kw)pojawią się w centrach największych polskich miast, a ichuzupełnieniem będzie gęsta sieć billboardów i citylightów. Sporaczęść kampanii outdoorowej udostępniona będzie Miastu bezpłatnie wramach nagrody, którą firma AMS przyznała Gdańskowi w zeszłym rokuw konkursie na najlepszy System Informacji Miejskiej.

Dopełnieniem działań promocyjnych będą reklamy prasowe wnajpopularniejszych tygodnikach opinii oraz działania PR.

Kampania potrwa łącznie we wszystkich mediach przez ponadmiesiąc: od 14 kwietnia do 18 maja. Jej całkowity koszt to ok. 1100 000 zł brutto.

Kampanię przygotowała gdańska agencja reklamowa Mediafocus.

Dołącz do dyskusji: Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl