SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska

'Gdańsk. Tu się żyje!'- to nazwa nowej kampanii wizerunkowej Gdańska, która rozpoczyna się 14 kwietnia. Założeniem kampanii jest promocja licznych atutów, które sprawiają, że Gdańsk jest miastem, w którym warto studiować, pracować, zamieszkać.

Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska

W ramach kampanii Gdańsk będzie widoczny nie tylko w mediach, ale również na ulicach olbrzymie reklamy wielkoformatowe (50 m.kw) pojawią się w centrach największych polskich miast, a ich uzupełnieniem będzie gęsta sieć billboardów i citylightów. Spora część kampanii outdoorowej udostępniona będzie Miastu bezpłatnie w ramach nagrody, którą firma AMS przyznała Gdańskowi w zeszłym roku w konkursie na najlepszy System Informacji Miejskiej.

Dopełnieniem działań promocyjnych będą reklamy prasowe w najpopularniejszych tygodnikach opinii oraz działania PR.

Kampania potrwa łącznie we wszystkich mediach przez ponad miesiąc: od 14 kwietnia do 18 maja. Jej całkowity koszt to ok. 1 100 000 zł brutto.

Kampanię przygotowała gdańska agencja reklamowa Mediafocus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Za ponad milion zł nowa kampania wizerunkowa Gdańska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl