SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)

Do menu restauracji KFC wróciły polędwiczki Qurrito. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)

- Od dłuższego czasu docierały do nas liczne prośby o powrót Qurrito do menu, więc nie mogliśmy pozostać na nie obojętni - wyjaśnia Agnieszka Skarul, brand manager KFC.

Qurrito to dwie soczyste, pikantne polędwiczki zapieczone w tortilli z serem Cheddar i sosem BBQ. Kosztują 8,90 zł, a w zestawie z frytkami i wielką dolewką - 15,50 zł. Dodatkowo do każdego zestawu dołączone jest gratis Lipton Ice Tea.

Kampania reklamująca powrót Qurrito obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP, Polsacie, TVN, TV4 i kanałach tematycznych) oraz internet (serwis i facebookowy fanpage KFC Polska).

Spot przygotowała agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania w social media prowadzi zespół marketingu KFC, a działania PR - agencja Solski Burson-Marsteller.

  • Więcej informacji:
  • KFC
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
talgo
gówniana ta reklama
odpowiedź