SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zagadkowa kampania Pysio

'Cały kraj zaatakowała nowa epidemia. Jej objawy to: ślamazarność, spowolnienie ruchów, apatyczność, brak chęci do działania.'

Epidemia, powszechnie zwana „ŚLIMOZĄ”, dotknęła dzieci i młodzież. Aktywnie       walczy    z nią PYSIO (Agros Nova) wspierany przez  agencję  Leo Burnett - podano  w komunikacie.     
                                                                                    
Uwaga Ślimoza! Energia uszła. Pomoc już tuż! - takie ostrzeżenia przed epidemią od wczoraj można usłyszeć i zobaczyć w siedmiu ogólnopolskich      stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4) oraz kanałach tematycznych (w tym dziecięcych) w ramach kampanii teaserowej marki PYSIO. Składają się na nią dwa 10-sek. spoty, które na zlecenie Agros Nova przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett.  Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Rozwiązanie akcji teaserowej ma nastąpić za kilka dni.

Dyrektor Artystyczny:   Krzysztof Iwiński
Copy Writer:    Paweł Heinze
Producent:    Janusz Włodarski
Przedstawiciele Klienta:   Agros Nova - Sylwia Kocon, Dariusz Deszczka
Przedstawiciele Client Service:  Dominika Czajkowska, Agnieszka Ochowska-Wasiljew.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zagadkowa kampania Pysio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl