Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny

Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, sklep internetowy Zalando przygotował specjalną kampanię promocyjną, we współpracy z kilkoma markami modowymi z segmentu premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny

Na potrzeby urodzinowej kampanii przygotowano serię spotów reklamowych, w którym aktorzy pozują na surowym, białym tle. W reklamach pojawia się informacja o specjalnych, limitowanych kolekcjach przygotowanych na jubileusz sklepu.

Na przestrzeni najbliższych tygodni, w sklepie pojawią się specjalne, limitowane  serie marek Calvin Klein Jeans, Puma i Mango (których produkty pojawią się w spotach telewizyjnych) oraz Mac Cosmetics, Vans i J. Crew (zobaczymy je w kampanii digitalowej).

W pierwszym z serii spotów występuje rodzeństwo modeli - Kaia i Presley Gerber.

W kolejnych odsłonach zobaczymy reklamy Pumy, przedstawiające limitowaną edycję sneakersów Muse Satin, a także sportową damską kolekcję limitowaną której twarzą będzie Cara Delevingne. Spoty wspierać będzie kampania w digitalu.

Dodatkowo z okazji rocznicy powstania platformy, ponad 100 marek zaprezentuje swoje limitowane i ekskluzywne propozycje stylizacji, oddających styl Zalando.

Zalando założyli w Berlinie Robert Gentz i David Schneider. Platforma zatrudnia obecnie 15 tys. pracowników, z których 6 tys. pracuje w berlińskiej siedzibie. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?