SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando rozszerza współpracę z The Icon Agency

Platforma ecommerce Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The Icon.

Z początkiem stycznia 2021 roku Zalando poszerza zakres współpracy z The Icon Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social mediów, do kompetencji agencji dołącza dział public relations i influencer marketingu.

Za działania PR-owe po stronie agencji będzie odpowiedzialny Piotr Mika, natomiast za Influencer marketing Maria Stasiecka. Dział social media pozostaje w rękach Katarzyny Krukar.

Produkty Zalando jeszcze w styczniu dostępne będą w showroomie wirtualnym i stacjonarnym agencji przy ulicy Mokotowskiej 40/3 w Warszawie.

Do współpracy doszło w wyniku przetargu.

Dołącz do dyskusji: Zalando rozszerza współpracę z The Icon Agency

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Greg
Reklama zolando nie przemawia do mnie. Kto to stworzył
odpowiedź
User
Greg
Witam. Reklama zolando przepraszam ale jest beznadziejna. Kto ją stworzył to poprostu nie przemawia do społecznenstwa w życiu bym nie wybrał się z dziewczyną do waszego sklepu zamiast zachęcać to jest wprost przeciwnie. Z poważaniem Grzegorz

odpowiedź
User
Greg
Witam. Reklama zolando przepraszam ale jest beznadziejna. Kto ją stworzył to poprostu nie przemawia do społecznenstwa w życiu bym nie wybrał się z dziewczyną do waszego sklepu zamiast zachęcać to jest wprost przeciwnie. Z poważaniem Grzegorz

odpowiedź