SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"

Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią reklamową "Małe kroki. Duża zmiana" w duchu zrównoważonego rozwoju.

Article

Na potrzeby akcji przygotowano cykl wideo „Mój wybór ze zrównoważonych kolekcji na Zalando". Jak opisuje marketer, "to rozmowy modowych twórców internetowych poruszające temat ich zamiłowania do materiałów z recyklingu, zrównoważonego pozyskiwania tkanin, odpowiedzialnych procesach produkcji oraz zaangażowaniu marek w tworzenie najwyższej jakości produktów".

Influencerzy opowiadają o tym, jak łączą zrównoważoną modę z własnym stylem oraz wskazują, które produkty przyjazne środowisku z asortymentu Zalando najbardziej pasują do ich stylizacji. Wideo można oglądać w internecie.

Do udziału w kampanii Zalando zaprosiło influencerów związanych z modą - to Sissi Pohle, Wilson Oryema oraz Pernille Rosenkilde. Zrównoważonym rozwojem kierowano się także przy produkcji spotów. Do budowy scenografii  wykorzystano drewno z odzysku, a jej fragmenty zostały wielokrotnie powtórnie wykorzystywane.

Kampania jest efektem współpracy Zalando z agencją kreatywną Sunshine. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl