SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

zanox wzmocnił zespół o 10 osób

Zajmująca się marketingiem internetowym w modelu "płać za efekt" firma zanox powiększyła swój zespół. W ostatnim kwartale jej polski oddział zasiliło dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech w sierpniu.

Do zespołu zanox w Polsce dołączyli:

- Sebastian Świderski - head of account management, odpowiedzialny za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku e-commerce & sales manager, a wcześniej przez ponad 6,5 roku w centrali Lukas Banku;
- Natalia Koc - key account manager agency, odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była account managerem w BusinessClick;
- Krzysztof Silarow - head of sales operations, czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był project managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów;
- Paweł Grochowski - key account manager publishers, nadzoruje współpracę zanox z wydawcami na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Przez ostatnie 9 lat był związany z branżą turystyczną i e-commerce. Pracował m.in. w Booking.com Polska jako account manager oraz w Accor Hotels jako country e-commerce manager;
- Michał Pachnik - technical sales engineer, zajmuje się implementacją technologii zanox oraz uruchamianiem i nadzorowaniem przebiegu kampanii od strony technologicznej. Wcześniej był związany z ARBOmedia;
- Natalia Królikowska - account manager, jest odpowiedzialna za klientów detalicznych. Doświadczenie zdobywała w agencji badań rynku Synovate oraz w dziale marketingu Avon Cosmetics Polska;
- Alicja Borucińska - account manager publisher, pełniła funkcję wydawcy programów afiliacyjnych w departamencie sprzedaży Comperia.pl;
- Weronika Sobolak - sales manager, odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów. Przed podjęciem pracy w zanox współpracowała z Supermedia Interactive, gdzie odpowiadała m.in. za wdrożenia serwisów WWW oraz aplikacji na portalu Facebook;
- Rafał Kostka - account manager, poprzednio pracował w Alior Banku w dziale obsługi klienta indywidualnego i biznesowego;
- Anna Klasztorny - finance manager, odpowiada za aspekty finansowe kampanii oraz programów zanox. Ukończyła studia licencjackie z zakresu w SGH na kierunku Finanse i Rachunkowość. Specjalizuje się w bankowości inwestycyjnej.


Nowi pracownicy polskiego oddziału firmy zanox.
W środku Jakub Maj, dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: zanox wzmocnił zespół o 10 osób

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Super wiadomość! Chyba zainteresuję się tym marketingiem afiliacyjnym. Płacenie za efekt kampanii, a nie za liczbę bannerów to pewnie dużo tańsza i lepsza opcja
odpowiedź
User
ktos
Banda niekompetentnych krętaczy. Bez profesjonalizmu.
odpowiedź