SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zapas wody w kremie

"24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie" - taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość

"24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie" - taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość. Gama składa się z 2 kremów: do cery normalnej/mieszanej i do cery suchej/wrażliwej oraz z innowacyjnego fluidu nawilżającego. Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie produktów na rynek. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji.

Przygotowane reklamy informują o właściwościach kremu poprzez charakterystyczną dla Garniera symbolikę. Na spot telewizyjny składa się seria utrzymanych w pogodnym tonie scenek z modelką. Tradycyjnie już spot Garniera otwiera wprowadzenie problemu -zwiększone zapotrzebowanie skóry na nawilżenie. Zilustrowano je obrazem dziewczyny, która wysysa ostatnie krople wody z dna szklanki. Antidotum na pragnienie skóry jest krem Garnier UltraŚwieżość, który dociera do każdej jej komórki. Jego działanie obrazuje scenka napełniania wodą foliowych pęcherzyków. W spocie podkreślana jest także 99% skuteczność kremu w nawilżeniu skóry. Reklamę puentuje scenka przedstawiająca modelkę obejmującą pełen wody zbiornik, symbolizujący zapas wody w kremie. Podobny motyw - twarz dziewczyny ze spotu z gigantyczną szklanką wody - jest ilustracją do ogłoszenia reklamowego publikowanego w mediach drukowanych.    
 
Reklamy prasowe ukazują się od 9 maja w pismach: Świat Kobiety, Przyjaciółka, Poradnik Domowy, Naj, Dobre Rady, Viva, Bravo, Dziewczyna, Pani Domu, Wysokie Obcasy, Tina, Chwila dla Ciebie.

Od 23 maja kampanię prasową wesprą spoty telewizyjne nadawane m.in. w stacjach TVP, TVN, Polsat i Discovery.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zapas wody w kremie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl